Så kan det ju vara
Vi har varit alla släktingar & vänner (damer resp herrar) när det varit möhippa för två av mina kusiner vi har haft riktigt skoj över åldrarna.. sen har de äldre liksom naturlgt fallit av eftersom och lämnat oss "yngre" för oss själva senare på kvällen.. men det beror väl helt enkelt på hur man brukar umgås med släktingar etc!
Personligen, som har många killkompisar, skulle jag gärna se en blandad hippa (inte bara tjejer) och att alla som vill är med, men det tror jag nog min tärna och nära & kära vet, om de ordnar nåt! Det var likadant när jag var tärna åt henne, vi var både tjejer & killar
Det vore ju att hymla att säga att jag inte hoppas på en hippa, men jag tar inget för givet och tänker inte försöka styra vilka som ska med etc om det blir nåt...
Lyckliga013bruden skrev 2009-11-24 19:07:49 följande:
jag kan hålla med dig, men jag har lite dubbelmoral här. Det ska ju vara roligt med hippa och svensexa och jag skulle inte ha roligt om alla tjejer i alla åldrar kom på min hippa. Men jag tror jag skulle ha roligt om alla tjejer mellan 22-32 kom.Mamma, svärmor, fastrar, mostrar är väl de jag inte vill ha med.