Vem gifter sig den 12 juni 2010?
Halloj
Har oxå bokat 12 juni 2010 i Göteborg! Vad kul att se att det är fler som har samma datum. Hur långt har planeringen gått då?
Känns inte riktigt som man har koll på när allt behöver bokas...
Halloj
Har oxå bokat 12 juni 2010 i Göteborg! Vad kul att se att det är fler som har samma datum. Hur långt har planeringen gått då?
Känns inte riktigt som man har koll på när allt behöver bokas...
Har inte kommit så långt i planeringen, men kyrka är bokad, festlokalen är bokad, fotograf är tillfrågad (min svåger) o klänningenen är köpt =) Hittade en underbar fin o billig klänning i Stockholm när vi var där i sommras som jag köpte direkt.
Har börjat tittat på ringar, min fästman tycker att bara jag ska ha så jag kan ju nästan välja vad jag vill =) Min förlovningsring är i titan så jag funderar på att blanda titan o guld
Har även tittat på cateringfirmor men är det någon som vet hur tidigt/sent man behöver boka?
Jag o min M2B ska ut och köpa inbjudningskorten imorgon och under julhelgen ska vi börja klippa och klistra. Är inte speciellt pysslig någon av oss så det ska bli väldig spännande =)
Det kommer nog bli svart/vita kuver med kanske nått rött band som dekoration.
Helt plötsligt så har tiden börjat gå väldigt fort, är det nån mer som känner så? Mindre än ett halvår kvar =)