Inlägg från: Junibruden 2010 |Visa alla inlägg
  • Junibruden 2010

Vem gifter sig den 12 juni 2010?

Halloj

Har oxå bokat 12 juni 2010 i Göteborg! Vad kul att se att det är fler som har samma datum. Hur långt har planeringen gått då?
    Känns inte riktigt som man har koll på när allt behöver bokas...

• Junibruden 2010

Har inte kommit så långt i planeringen, men kyrka är bokad, festlokalen är bokad, fotograf är tillfrågad (min svåger) o klänningenen är köpt =) Hittade en underbar fin o billig klänning i Stockholm när vi var där i sommras som jag köpte direkt.
    Har börjat tittat på ringar, min fästman tycker att bara jag ska ha så jag kan ju nästan välja vad jag vill =) Min förlovningsring är i titan så jag funderar på att blanda titan o guld
    Har även tittat på cateringfirmor men är det någon som vet hur tidigt/sent man behöver boka?

• Junibruden 2010

Jag o min M2B ska ut och köpa inbjudningskorten imorgon och under julhelgen ska vi börja klippa och klistra. Är inte speciellt pysslig någon av oss så det ska bli väldig spännande =)
    Det kommer nog bli svart/vita kuver med kanske nått rött band som dekoration.

Helt plötsligt så har tiden börjat gå väldigt fort, är det nån mer som känner så? Mindre än ett halvår kvar =)

Svar på tråden Vem gifter sig den 12 juni 2010?