Inlägg från: PHE |Visa alla inlägg
  • PHE

Vem gifter sig den 12 juni 2010?

Vi gifter oss den 12 juni i Växjö 2010. Någon därute som också slår till då? Vore kul med en synk.

• Svar på tråden Vem gifter sig den 12 juni 2010?
  • PHE

Kul! Vi har bokat festlokal som blir ett säteri. Där får man ha egna kockar och det kommer vi ha. Min b2b har bra kontakter i restaurangbranschen så det blir 2 härliga kockar. Vi har även bokat kyrka - blir Växjö domkyrka. Nu är vi ute och snokar efter en vigselring till henne och det är väldigt roligt att kolla på olika varianter och kvaliteter osv. Jag undrar nästan om jag tycker det är roligare än vad hon tycker att titta på diamanter. Hur långt har ni hunnit? Vore kul att följas åt fram till dagen D.

Kolla in denna:

www.butikjuliana.se/check.htm

Hörs snart.

• PHE

Ngn bild på klänningen? Kina - låter spektakulärt.

• PHE

Riktigt fin var den molntussen! Vi kommer åka till New York + till ngt annat skönt ställe i USA. Det blir perfekt.

• PHE

Plutten 2010: Det är inte bestämt när vi drar. Hon vill också åka till Hawaii. I samband med resan kommer vi passa på att hälsa på syster som bor i Charlotte (NC). Sen får man se vad det blir.

• PHE

Har ni/du kollat något på vigselringar? Några idéer?

• PHE

Junibruden 2010: Du tänker vitt guld som vigselring då antar jag? Det är nog inte fel om du tar och styr upp en cateringfirma så snart som möjligt. De brukar ju erbjuda provsmakning av menyn osv Det kan ju ta lite tid bara att hitta rätt firma med hänsyn till pris och utbud osv så det är nog rätt läge att hitta ngn snart.

Vad ska er m2b ha på sig vid vigseln?

• PHE

Ja det får allt bli frack. Jag slänger bort flugan och knäpper upp några skjortknappar lagom till dance-floor.

• PHE

Fint väder blir det i alla fall den 12 juni 2010 lovar SMHI.

• PHE

Sa du Aftonbladet - det var nog där jag såg det.

Svar på tråden Vem gifter sig den 12 juni 2010?