Inlägg från: Plutten2010 |Visa alla inlägg
  • Plutten2010

Vem gifter sig den 12 juni 2010?

Å vi gifter oss i Uppsala då! Kul med fler som valt samma dag! =)

• Plutten2010

Vi har hunnit ganska långt. Känns faktiskt skönt eftersom vi har en del annat som tar tid och energi just nu. Tror listan som står i min profil är ganska uppdaterad.. =)

PHE-> När åker ni till New York?? Vi ska nämligen också åka dit.. Kommer spendera 5 dgr (4 nätter) där innan vi åker vidare till Hawaii.. Ska bli underbart! Vad är det för sköna ställen ni funderar på att åka till??

• Plutten2010

Min m2b ska ha hela outfiten från Tiger (dvs svart kostym, skjorta och vita skor). Vi köpte kostymen till honom när vi var på Vingåker Factory Outlet tidigare i höstas. Manschettknappar och slips har vi köpt billigt i på Ebay. Funderar på om han ska ha väst men vi får se..

Min vigselring är inköpt och ligger hemma och väntar.. =) Det blev en i vitguld med en större sten i mitten och fyra princess-stenar på vardera sida om den. Gillar glitter.. =)

• Plutten2010

Självklart.. =) Kostymen kostade 2495 kr.

jensol skrev 2009-12-18 19:57:47 följande:
    Vi ska oxå gifta oss 12 juni :)Funderade på att kolla på kostym i Vingåker, får man fråga vad er kostade? "plutten 2010"
  • Plutten2010

Nu börjar det verkligen närma sig.. Snart är det mindre än fyra månader kvar! =) Härligt! Hur går det för er?

Svar på tråden Vem gifter sig den 12 juni 2010?