Inlägg från: Akutsyrra |Visa alla inlägg
  • Akutsyrra

"Idag stör jag mig på.."

Idag stör jag mig på att jag har jobbat natt halva förra veckan och hela jäkla helgen, jobbade dag igår så började tidigt, och idag var ä-n-t-l-i-g-en ledig, och sen tackar jag ja till att gå in och jobba ett extrapass..varför kan jag aldrig säga nej?! Någon som är som jag..?
    Särskilt som jag och m2b knappt träffats någonting sista veckan då vi gått om varandra med jobben hela tiden =/

• Akutsyrra

Jag stör mig på min blivande svärmor och hennes relation till min blivandes före detta. Dom är såååå bra vänner, och har sååååå trevligt. Och? (detta ser man typ varje dag på facebook).
    Sedan stör jag mig på hunden som min sambo (alltså vi) har tagit hand om ett år, är så satans trött på det djuret! Jag vet att det är hemskt och inte hundens fel och blabla..men jag vill bara ha ut hunden ur huset nuuu. Inte i Juni som är meningen. Det är den mest ouppfostrade hunden jag varit med om, och han är helt snedvriden i huvudet.

• Akutsyrra
    Akutsyrra skrev 2010-01-21 04:23:00 följande:
    Jag stör mig på min blivande svärmor och hennes relation till min blivandes före detta. Dom är såååå bra vänner, och har sååååå trevligt. Och? (detta ser man typ varje dag på facebook).Sedan stör jag mig på hunden som min sambo (alltså vi) har tagit hand om ett år, är så satans trött på det djuret! Jag vet att det är hemskt och inte hundens fel och blabla..men jag vill bara ha ut hunden ur huset nuuu. Inte i Juni som är meningen. Det är den mest ouppfostrade hunden jag varit med om, och han är helt snedvriden i huvudet.
    Det lät hemskt, men han är såå jobbig vissa tillfällen. Kissar inne trots att han får gå ut låånga promenader varje dag. *suck* och det är bara ETT exempel. Haha, var tvungen att förklara mina aggressioner lite :)
  • Akutsyrra
    JustMeAndMyLove skrev 2010-01-21 15:33:48 följande:
    Vet ju inte vad det är för hund men vår hund som varit gatuhund hade samma problem. Vi gissade på att hunden är mer noga med att inte kissa utanför sitt territorium, den är helt enkelt rädd att stöta sig med andra hundar.Testa lägg pappret du torkat upp "olyckorna" med ute på en plats där det passar sig att rasta en hund, det kan räcka för att de slutar gå inne :)
    Tack :) ska testa det!

Idag har jag inte hunnit störa mig på någonting, vaknade nyss. Haha, eller möjligtvis på att sov för länge, tänkte gått upp vid tolv (har jobbat inatt).
Svar på tråden "Idag stör jag mig på.."