"Idag stör jag mig på.."
Idag stör jag mig på min blivande svärmor för första gången.. eller ja.. IGÅR ...
Det är så att jag och min m2b ska på dop och han har blivit tillfrågad att vara gudfar åt den lille.. Han är ingen kostym kille och istället för att hasta ut och köpa en kostym så lånade vi en av hans lillebror då de har samma storlek. Den sitter urbra och han ser fantastisk ut! Dessvärre klagar han över att han inte kan röra sig i den (han är van att gå omkring i blåbyxor och munkjacka) och det har han då även talat om för sin mor. Så...när jag var till svärmor igår och hälsade på så började hon gräva i garderoben efter svärfars gamla kostymer som han ärvt.. en mörkbå bred historia med dubbel knäppning, en ljusblå mockakavaj och nån till skum kostym... Alltså vad är det.. Kostymen som han redan lånat sitter JÄTTEBRA säger jag,den är INTE förliten.. Dessutom köpte jag nya skor till honom eftersom de enda snyggskona han hade var från hans student -99 och kommentaren jag fick var inte,-å va snygga, utan,-vad var det för fel på dom han redan har.. MAN MÅSTE KUNNA FÅ FÖRNYA SIG!
*SUCK*