"Idag stör jag mig på.."
jaa det är det.
jaa det är det.
kanske alla som besökt tråden eller något......Jag upplevde som lite desperat och tänker hålla mig utanför ballongdiskussionen....
kanske bara vi som tittat in utan att säga något. han/hon kanske hoppas att vi också gillar ballonger, som sagt jag upplevde det som lite desperation efter åsikter och engagemang i tråden.
Jag tror inte att ballong TS vill ha mitt engagemang och åsikter, jag har nog ung samma åsikter som du om det skulle jag tro
Jag stör mig på mig själv, varför tar jag inte tag i sakerna så de blir gjorda?
varför sitter jag och tänker och stressar över att jag inte gjort dem?
så elaka!
Jag hoppas att jag haft modet att inte bjuda dem om jag var i din sits.
eller iaf vara så modig att svara dem med att om de tycker så så behöver de inte komma, och se hur de reagerar.
hur kan man bli besviken för att man blir bjuden till ett bröllop?
Jag förstår inte dem personerna.
Jag skulle bli glad och gladeligen ta mig de 120 milen till bröllopet.
De hundägare som
låter hunden springa okopplad, okej om hundägaren är bredvid hunden men att hunden kommer sättande och ingen människa finns inom synhåll. Jag är inte väldigt hundrädd men jag tycker det är obehagligt ifall något skulle hända.
Binder hunden utanför affären, varför? Jag kan inte förstå varför man binder hunden utanför affären, speciellt inte när det är 17minus grader. Mig veterligt så kan hundar också frysa. Tycker så synd om dem att jag vill ta med dem hem, men det räknas väl som stöld antar jag.
Lämnar hunden i bilen, under sommaren är det för varmt för de i bilen och nu är det för kallt för de. Hur svårt är det att planera så hunden slipper sittai bilen eller bunden utanför affären eller shoppingcentrat.
Att jag igår skulle få veta om jag måste tenta om en vecka eller inte, och jag fortfarande inte fått informationen.
jag ska också plugga hemma idag =)
Jag har motsatt problem dock, alla elementen är avstängda(har vridigt vredet till 0) men trots det är det 23.5grader inomhus och ett par av elementen är brännheta.