"Idag stör jag mig på.."
Ont i nacken, trött, gnälliga barn och mor och svärmor som bara gnäller istället för att vara glada för vår skull.
Ont i nacken, trött, gnälliga barn och mor och svärmor som bara gnäller istället för att vara glada för vår skull.
Förstår dig helt. Har en svärmor som inte förstått att hennes minsta faktisk är 32år nu. SLÄPP TAGET!!!!! när till och med vår dotter säger: "farmor.. pappa är en stor pojke nu. Det är faktiskt MIN pappa" haha
sun moon skrev 2010-02-10 23:47:50 följande:
Härligt att det funkar... än så länge :/
Min jäkla tabletter från läkaren.. Är helt skakig i kroppen =(
Det är reduktil. Det är ett sorts bantningpiller. Man kunde tydligen bli sån om man drack för lite vatten :/
Jo De har dragit in den..Har kollat med läkaren 3 gånger nu och han tycker att jag ska fortsätta ett tag till.. Det är många bi verkningar av dem men de hjälper.. =)
Precis.. det är en av anledningarna.
Jag kan inte påstå att jag är jätte övervikt. Det mesta sitter på magen och höften och det är för att jag har PCOS syndromet(polycystiskt ovariesyndrom) där övervikt är en av symptomerna. Man har väldigt lätt för att samla på sig runt midjan och på magen. Så därför har jag nu fått tabletterna + LCHF (Low Carb High Fat) diet för att kunna gå ner i vikt.(och träning förstås) Har alltid haft jätte svårt att gå ner trots att jag tränar och äter rätt. =/
Förstår vad du menar, det är svårt när man får allt gott serverat rakt under näsan på en. Vill verkligen gå ner och när jag väl lyckas motstå frestelsen så blir alla oroliga för mig och tror att jag är sjuk. Sen får man en predikan om att man faktiskt måste äta Kolhydrater för att kroppen inte mår bra av för lite. Visst, fine, det förstår jag. MEN har jag nu fått order om att äta enligt LCHF metoden så ska jag ju inte äta så mycket av det. grrrr vad trött jag blir. Varför är det alltid jag som bara gör fel.. =/
Biverkningarna av tabletterna är oro, sömnproblem, yrsel, munntorrhet, blodtrycket kan förändras m.m.
Mer snö.. det var vår jag ville ha inte 20cm till..grrr
Idag stör jag mig på att tiden går sååååååååå himla långsamt. Sitter och väntar på att det kinesiska nyåret ska bli klart så jag kan få se bilder på min klänning..
Idag stör jag mig på folk som lovar och erbjuder sig att hjälpa till men helt plötsligt stänger ute en utan att iaf svara i telefon när man ringer. Varför inte bara svara och säga som det är att du har ångrat dig..grrr..
Är trött på min Kropp. Äter enligt Gi/Lchf, rör på mig var dag (promenader), är tvärr arbetslös, känner mig slankare MEN jag går inte ner ett gram. Har provat allt. Är så trött på det här, har ingen ork alls. Säg till om ni hittar min motivation, för jag tror den har rymmt.... :/