Inlägg från: say yes |Visa alla inlägg
  • say yes

"Idag stör jag mig på.."

Jag stör mig så jävligt på en av butikscheferna där jag jobbar det är fan förödande hur hon beter sig mot sina kollegor och hur hon sköter butiken. Det är smutsigt och hon når inte målen försäljningsmässigt och är otrevlig. När man själv gör det bästa resultatet på månaden så kommenterar hon knappt det. Jag avskyr henne liksom väldigt många andra. Det hjälper ju inte men idag har det vart extra jävligt!

• say yes

...dock hade jag världens bästa valentines day igår o försöker fokusera på det + underbart kommande medelpass på friskis

• say yes

källerudd: men skriv en kommentar i hennes blogg att hon måste missuppfattat det som stod i inbjudan/ ring henne. Hon har säkert missat det där i inbjudan bara...

• say yes

alltså jag blir så jävla irriterad...chefen ringer och säger att jag inte skall jobba idag ändå (hade tagit ett extra pass idag för lite extra cash). Två timmar innan jag börjar. Tror hon inte jag har avbokat andra saker då eller??!! i

• say yes

alltså, hur länge skall vi i sthlm behöva leva så här - inte komma till jobb och skola??

• say yes

jag stör mig på att min sambo beter sig jätte konstigt nu när han är hemma från att ha hjälpt hans syster+man att måla om en del inne i deras hus. Han säger att han bara är trött men det känns som att det är något mer...mycket mer...

Svar på tråden "Idag stör jag mig på.."