JustMeAndMyLove skrev 2009-12-08 08:06:08 följande:
Ja, tydligen är det ju "sånt som händer". Kan avslöja att jag klev av bussen på nästa hållplats och gick hem och tog bilen istället:/
Men herregud, man blir ju mörkrädd! vad är det för fel på människor, som JOBBAR INOM det också? Sånt ska inte förekomma helt enkelt!
Min kompis blev nedslagen i helgen av några fulla ungdomar, vi ringde polisen och fick i besked " det har skett ett mord i Malmö inatt så vi har inga ambulanser och skicka ut eller poliser alls"
Vi åker till akuten och fick bemöta världens rasist, obs! hon var polska själv! och hamnade i bråk med henne och hennes chef pga hennes rasistiska kommentarer mot oss, mot MIG!!! Sverige är ju för fan MITT land, jag är lika mycket svensk som dig om inte mer sa jag till henne, hon bröt och hela kitet också och kallade mig för typ "nyinvandrare som inte följde SVERIGAS regler" åååh!! Så arg jag blev!!
Men DÅ, när dem självklart ringde polisen, inom 3min, var dem på plats..
Förlåt men kom på hur arg jag var för den situationen egentligen ifrån helgen, min kompis ligger medvetslös fortfarande på intensiven pga misshandlen liksom.