"Idag stör jag mig på.."
Håller med. Vrf tar jag ba inte tag i att söka "riktigt" jobb? För att jag är feg för svaren?
Man måste ba sätta igång...
Håller med. Vrf tar jag ba inte tag i att söka "riktigt" jobb? För att jag är feg för svaren?
Man måste ba sätta igång...
Men fyfan!
Försök o bara ignorera all negativitet från människor istället! Det här är eran dag och ni bestämme exakt hur mycket ni ska lägga ner i pengar och tid och ingen annan! Det är oftast avundsjuka som pratar så...
Aa hehe jag e mycket lugnare idag!
Hahahha bra idé!!
Idag stör jag mej på att jag har tenta den 15e jan o jag har inte börjat plugga än...
Jag känner verkligen igen mej!
Har alltid varit jätte smal o alltid fått höra sådanna kommentarer, inte nog med att man sj mår dåligt över d, spec när man vill ut o handla kläder.
Folk förstår bara inte att d e lika jobbigt för en smalis o höra dessa ord som för en tjockis lixom.
Vissa e födda så.
D hjälper inte att man säger till heller...
Men försök o undvika d så gott d går =)
Du måste köpa på nätet, då har du förlustgaranti! Ska köpa idag, studentkort för 2500 de har höjt igen jävlarna!! Blir så irriterad!
Jag stör mej på att d e så himla kallt ute att det gör ont i kroppem!
Men snutt?
Vet ej vad som hänt men d verkar som om han går på medecin som gör honom deppig? Isf, ta inte åt dej! O tänk absolut inte längre fram än såhär gumman, d verkar va hans tillstånd som talar o inte hans hjärta... avvakta o se!
Idag e jag så jävla irriterad på att mormor o morfar ALLTID ska va me på stora middagar med svärföräldrarna!! Vi har bjudit över fästmannens familj till oss på julmiddag (firar jul imorn) o självklart ska mormor o morfar va me av respekt. LÄGG NER! Inte nog med att min mamma behandlas som skit av mormor... fan va jag e suuuuuuuuur!