"Idag stör jag mig på.."
Men du skojar fick du inte ledigt? Fan va stört!! Du har fan rätt o ta ut 5v semester per år! Kan inte din jävla chef dessa regler lr?? Nää fyfan va surt. Hur ska du göra nu??
Men du skojar fick du inte ledigt? Fan va stört!! Du har fan rätt o ta ut 5v semester per år! Kan inte din jävla chef dessa regler lr?? Nää fyfan va surt. Hur ska du göra nu??
Att jag har en föreläsning kl 18 och det tar ca 1h för mej att åka in. Tvekar om jag ska eler inte i detta väder!!!!
Snö snö snö snööö!! Kan d ta slut någongång?????!
Stör mej på att tärnorna bara kollar o kollar o tar aldrig nått beslut när d kommer till klänningar... stressar upp mej som faaaan för det! Det är mindre än 2 mån kvar...
På min smala o beniga kropp!!!!!! Kul att man ser ut som en 5 åring i sin brudklänning!
Stackare, vad jobbigt!! Vad är deras problem då?
Jag kan oxå känna lite så om vår festlokalägare...
Vafan e d dom som ska gifta sej eller VI? Gör som vi vill annars vrf äger ni o hyt ut stället lixom?
Hoppas d går bra...
Vad dåligt av honom! Man har juh lust o säga: men kom inte om d inte passar dej dååå!!
Kan du inte prata med honom då o förklara att d faktiskt är sårande det han säger??!!
Kathiz å Kimmo skrev 2010-02-10 08:19:43 följande:
Jag stör mej på att alla som fått inbjudningar av mamma klagar på ena sångaren vi ska ha o att de tycker synd om mej vilket får mej att bli ännu mer nervös o irriterad o ledsen. Tänker att de inte kommer att ha kul. Men om man kommer dit med den inställningen så är det klart att man inte kan roa sej heller... AAAAAAAAAAHHHHHHHHHH!!
Jag e sur för att skorna jag beställde från matildafest vart feeeel!!
Jag uppfattar det som att barn som ammas får komma, de som inte ammas får ej komma. Är detta fel?