Inlägg från: Gumman08 |Visa alla inlägg
  • Gumman08

14:e augusti 2010

HEJ!
    Hoppar in här, vi ska också gifta oss 14 augusti. Men vi har inte alls kommit lika långt som ni andra i förberedelserna. Vi har bokat kyrka och har börjat med inbjudningarna. Vi har svårt att hitta lokal som är tillräckligt stor.

• Gumman08

Jag har också svårt att bestämma mig vad jag vill ha för klänning... Jag tror jag ska ha ett litet släp iaf. Sen vill jag gärna ha lite broderat på nederkant av klänningen. Ja svårt är det...ska snart åka och prova klänningar, men vill ju ha lite idéer innan...

• Gumman08

Var ett tag sen jag skrev ser jag...hmm...
    Nu har vi äntligen fått klart med lokal efter många turer, det har varit så svårt att hitta en som är tillräckligt stor. Även fått frsiör och smink bokat så det känns bra, ska försöka ta tag i fotograf ordentligt idag kanske.

En fråga: När har ni tänkt skicka era inbjudningar? Det känns som om vi vill skicka dem ganska tidigt pga av att folk fortfarande har semester när vi gifter oss. Vad tycker ni andra?

• Gumman08

Jag och min M2B kan inte fira alla hjärtans dag ihop. Jag är i fjällen och hjälper till på ett läger och han jobbar så han är kvar hemma. :( lite synd ju när det är precis 6 mån kvar på alla hjärtan ju.

Svar på tråden 14:e augusti 2010