• Paja

14:e augusti 2010

Vi med :D

har ni tänkt på att det är precis ett halvår kvar när iallafall jag och min m2b firar alla hjärtans dag...

• Paja

Vad ska ni brudar hitta på på alla hjärtans dag??

• Paja

Gumman08: Vi kommer skicka inbjudningarna i mitten eller slutet mars, men vi har utländska gäster... kan tycka annars att det räcker att göra det i april/maj...
    Tråkigt att ni inte kan fira lla

• Paja

Jag är superstressad nu, fattar inte varför. Vi fixade tårtan klart idag, så det var skönt det! På lördag skall vi provsmaka menyn och därefter vi skicka inbjudningarna!!! Shit vad roligt! (vi har utländsk släkt därför skickar vi så tidigt) Jag tycker tiden bara rinner undan och mars kommer gå superfort, sen är våren här och sen rinner det iväg..
    har ni tänkt på en sak brudar.. tanken slog mig igår.. att om det var 6 månader kvar tills vi gifter oss så kommer ju alla hjärtans dag 2011 vara första halvåret som gifta...

Moi: Ha din svägerska som maid of honor.. och din syster som tärna. . . Passar det inte för din mamma, ja då kan du hälsa henne att hon får planera sitt egna bröllop ;) Det är er dag och du skall känna dig trygg och tillfreds uppe vid altaret!

• Paja

moi: det blir en chokladbrowniebotten (utan nötter) vit choklad mousse och någon bärmousse, skall prova vilken som är godast ihop. Jätte kul! Men om ni har bestämt catering kan ju ni andas ut lite iaf! Kolla om ni inte kan få prova lite olika saker. . . Tårta behöver ju inte beställas förrän 2 månader innan, men stället där vi beställt den har redan många vigslar på dagen det! Så lika bra att vara säker på att man får den man vill ha. vi får ge 35-40 kr per person, beroende vilken caketopper vi tar...

aug10: jag har köpt en korsett att ha under, samt silikon inlägg så tuttarna verkligen är på sin bästa sida ;) Men prova dig fram och se vad som är bekvämt! Framförallt vad som passar under din klänning! Ofta får du köpa det på öppetköp om du säger att det måste provas under din klänning!

• Paja

ja vad är toalett korgar??

Hos oss är den närmaste planeringen klar eg. Väntar på att få ett kort på posten med våra provkort i sen skall de beställas. Menyn är provad och klar, tårtan med, och kläderna med, nu tycker jag vi kan hoppa över mars och april ;)

Svar på tråden 14:e augusti 2010