• soryd

14:e augusti 2010

jag ska också gifta mig den 14/8 ska bli så roligt men gud så mycket att göra, min m2b är heller inte med så mycket under planeringen.

moi- jag förstår ditt dilema jag vet inte vad jag hade gjort, det är ju ändå din dag men som du säger din syster blir jätte arg men samtidigt kanske hon ändå förstår. usch vill inte vara i din sits.

• soryd

aug10- ja jag vet inte heller vad jag ska ha under, men vill nog ha korset eler ngt likande. men hur ska man veta att det blir snyggt under klänningen man kan ju inte ta med den när man ska prova. hmmm svårt det där.

just nu har jag hängt upp mig på tårtan & dj. måste ta tag o boka tårta snart men vet inte vem jag ska anlita o hur jag ska ha det än.

• soryd

våra inbjudningar är också redan utskickade. har tom börjat få in svar redan nu.
    det jag håller på med just nu är att titta lite närmare på festprogrammen. usch hur ska man kunna kbestämma sig för vad man ska ha i det?!?!

har ni tittawt ngt på låtar som ni ska ha i kyrkan o vals o så?

• soryd

vi ska vigas kl 14.00.

cherrygirl,paja- toalettkorgar är en korg man har på toaletten med det nödvändigaste man kna behöva. tex deo, genomskinligtnagelack,lotion, sytråd & nål. ja lite av varje som kan behövas.
    liten trevlig grej vi ska själv hga en sådan.

Svar på tråden 14:e augusti 2010