• Linaz

14:e augusti 2010

Hej hej! Hoppar oxå in i den här tråden. Vi ska också gifta oss den 14:e augusti

Mvh Lina

• Linaz

Tack så mycket :)

Nja vi har kommit en bit på vägen!
    Kyrkan är bokad,
    vi har bokat en lokal men den komemr tyvärr bli för liten så nu är vi på jakt igen har en på g men problemet är tiden hur länge man kan festa får se om de ger med sig =)
    Sen har vi bokat fotograf,handlat en hel del dricka från tyskland blir nog en omgång till.
    Jag har beställt skor och en tiara, vet vem som ska fixa mina blommor då en på jobb egentligen är florist och kul att någon man känner gör ens blommor.
    Sen har vi planerat maten, kommer bli afrikanskt.
    Jag har hittat min klänning jag vill sy upp i kina men håller på att försöka gå ner lite i vikt så vill vänta så länge jag kan.

Ja en liten bit på vägen tack för att du frågade
    Kram Lina

trollsländebrud skrev 2010-02-22 07:17:40 följande:

Jättefin klänning! Den såg sååå vacker ut på dig! Vad kul att du har köpt en klänning! Jag måste ta tag i att ta mina mått då jag har planer på att skicka efter en klänning som dom syr upp efter mina mått från Kina. Linaz: välkommen hit! Hur långt har du kommit i din/er plannering? Igår blev jag klar med söta små pappershjärtan som jag har tänkt att hänga upp eventuellt bakom oss vid middagen. Jag har målat dom med glittrig röd färg, sedan sprayat röd glittermist på dom för att avslutligen målat dit guldiga, glittriga krusiduller på dom. Jag ska ta ett kort och lägga upp i mitt galleri. Jag ska även fota min ring och lägga upp där så ni får se. Jag har redan lagt upp bilder på klänningen jag ska låta sy upp. Vad tycker ni om den?
  • Linaz

trollsländebrud :
    Jätte fin klänning jag har oxå tittat på den =)
    Min som jag hittat är lite lik din, kika gärna in på min sida och kolla

Kram Lina

• Linaz

Vi körde själv bor i malmö så vi åkte över bron till köpenhamn och sen båten,
    tror det komemr bli en vända till

Moi mokulat skrev 2010-02-22 12:08:15 följande:

Linaz har ni åkt själva till tyskland och köpt eller beställt och sen fraktat hem det?skrev 2010-02-22 08:15:54 följande:
  • Linaz

Nej vi handlade på calles och vi har räknat på det och vi tjänade på det, för om vi skulel ta allt på systemet hade vi
    inte fått lika mycket för pengarna om man säger så, men vi kommer köpa bubbel här i sverige

ungaföräldrar skrev 2010-02-23 08:53:05 följande:
    Linaz; handlade ni på promen då? Är det fortfarande billigt där? Har hört från många att det inte lönar sig längre att åka ditt.
  • Linaz

Jaaa afrikanskt mat är sååå gott och vi kommer ha det för min blivande man är från afrika =)

Leilani skrev 2010-02-23 10:06:22 följande:
    Rebecka jag är döds avis på vilken fin midja du får av din klänning. Du måste vara jätte nöjd för den ser ut att vara gjord för dig.Linaz, afrikansk mat låter gott och annorlunda. Får man fråga hur det kommer sig att ni valt det?
  • Linaz

Tack ;o)
    Din är oxå super fin så himla kul och se allas olika smaker

Per och Rebecka skrev 2010-02-23 16:28:55 följande:

Tack så mycket för alla snälla ord om min klänning. Längtar ännu mer till dagen jag får använda den nu. Känns lite synd att den bara hänger där i garderoben... Linaz: Jättefin klänning och Trollsländebruden: Din är också riktigt vacker, hade du beställt den?Det är så kul när man ser att saker och ting börjar lösa sig för folk!/Rebecka
  • Linaz

Vi ska vigas kl 16.00

HAr ni satt någon tid då festen skall sluta?

Mvh Lina

Svar på tråden 14:e augusti 2010