14:e augusti 2010
Här är en till som klockorna slår för den 14Aug.. *Spännande*
Här är en till som klockorna slår för den 14Aug.. *Spännande*
Jo tänkte på en sak till, såg att det var några här som ska beställa klänning ifrån Kina, så även jag.
Men som de flesta så vill man ju gå ner några kilon innan dagen D.
Nu tänkte jag bara höra hur länge "vågar" ni vänta med att beställa den?
Tänkte på det att den kanske inte alls är vad jag väntat mig, eller så passar den inte alls, mm.
Så man kan ju behöva skicka tillbaka den eller sy om den lite.
Sedan har man ju det här med frakttiden och att den kan fastna i tullen om man har otur..
toalett korgar?
Igår var vi och beställde min ring.. Åhh vad fin den är, vill ha den nu.. Haha
Fast mycket att fixa innan allt e klart känner jag.
Måste köpa mig en torsolette, någon som vet vart de säljer såna i med stora kupor i gbg området?
En fråga till, nä har ni tänkt skicka ut inbjudningarna?
Ja jag känner att man ska ju vara ute i tid med inbjudningarna då folk faktiskt kan planera annat inför semestern och det vore ju väldigt tråkigt!
Ja, jag blir lite frustrerad av att inte kunna göra klart mina inbjudningskort.
Det datumet vi ska gifta oss var det tydligen ett par till härifrån som skulle gifta sig, och de hade bara ringt till prästen och bokat in vigsel det datumet, men inte något klockslag!?
Så nu försöker prästen få tag i detta par för att veta när de ska vigas så han vet om han kan ta våran tid som vi satt.(och de verkar inte vara så lätta att få tag på, tyvärr)
Jag tyckte ju att han får viga oss kl 13. så som vi planerat ima de andra paret inte sagt någon tid utan bara datum. Anser att de skulle få rätta sig lite efter oss då med tanke på att vi sa tid först men.. Haha Så funkade det tydligen inte! ;-P
Vilka tider har ni valt för ert bröllop?