14:e augusti 2010
Förklara för min syster? Då säger hon upp kontakten direkt.
Min mamma vill inte att koskens syster ska vara det. men börjar fundera på att ta både henne och min syster.
Vill inte att min syster ska förstöra min dag.
Förklara för min syster? Då säger hon upp kontakten direkt.
Min mamma vill inte att koskens syster ska vara det. men börjar fundera på att ta både henne och min syster.
Vill inte att min syster ska förstöra min dag.
tack alla.
Jag vill inte tynga er med mina patetiska problem.
Men ja Paja min mamma vill helst bestämma hela mitt bröllop.
Paja jag har inte fixat mat än. Vi har bestämt med catering, men vet inte vad än. Tårta haha haha har vi heller inte bestämt. Vad blev det för tårta och vad kostade den?
Nu fick jag panik har inte ens bestämt klänning än.
F-n usch buhhhuuu täntke beställa en från kina.
men jag vill gärna prova lite olika modeller innan jag bestämmer mig.
trollsländebrud jag väntar också på mina kort från panduro.
Har inte inskaffat allt än. Vill testa lite olika papper.
Ingen ring köpt än, men vi ska så fort butiken renoverats klart.
Klänning är ett kapitell för sig.
Mår illa bara jag tänker på det.
Aug10 hittade jag dig i detta forumet också. Såg dig och din klänning på Kina tråden.
Svårt att veta vad man ska ha under förens provat den på sig.
Vad glad att du hittat en klänning.
oj oj oj oj vad ni har gjort mkt.
Jag får ju värsta paniken.
Per och rebecca måste få se ditt nya inköp.
Idag har vi fixat kläder till gubben. Så härligt.
Han ska ha svart kostym som han redan har. Köpt föra året och en grå väst och en sån där konstig slips Svart glansig sak.
Så ska sonen har svarta byxor och svart väst med grå slips. Självklart vi skjorta. Vi tänkte hyra. Fundera på att köpa honom svarta convers skor hihi
Jag däremot provade massa klänningar igen, men icke att de klickade.
Per & Rebecka. vad fin den var på dig!
Trollaländerbrud: Vilka fina skor. Dem var ju jätte fina.
Klänningen var fin. Lite Robin hoods prinsesse klänning. Om du förstår vad jag menar.
aug10 Vi hyrde det i Fredags åt gubben. Han ska ha svart ksotym och vit skjorta. Hyrde grå väst och svart glansig pastrong. Så får han en sån man sätteri fickan med.
Vi ska ha svart och vitt tema. Kanske rött också, men isåfall bara på någon detalj.
skrev 2010-02-22 08:04:51 följande:
Linaz har ni åkt själva till tyskland och köpt eller beställt och sen fraktat hem det?
skrev 2010-02-22 08:15:54 följande:
Håll tummarna. För imorgon ska jag nog prova klänningr igen. Har fortfarANDE inte hittat min favorit. Eller på bild har jag det, men den måste ju passa min kropp med.
Cherrygirl jag ska också beställa från kina om jag inte hittar något till överkomligt pris imorgon.
Har ni gjort några toalett korgar? Vad hade ni i dem?