Inlägg från: Moi mokulat |Visa alla inlägg
  • Moi mokulat

14:e augusti 2010

Förklara för min syster? Då säger hon upp kontakten direkt.
    Min mamma vill inte att koskens syster ska vara det. men börjar fundera på att ta både henne och min syster.
    Vill inte att min syster ska förstöra min dag.

• Moi mokulat

tack alla.
    Jag vill inte tynga er med mina patetiska problem.
    Men ja Paja min mamma vill helst bestämma hela mitt bröllop.
    Paja jag har inte fixat mat än. Vi har bestämt med catering, men vet inte vad än. Tårta haha haha har vi heller inte bestämt. Vad blev det för tårta och vad kostade den?

• Moi mokulat

Nu fick jag panik har inte ens bestämt klänning än.
    F-n usch buhhhuuu täntke beställa en från kina.
    men jag vill gärna prova lite olika modeller innan jag bestämmer mig.

• Moi mokulat

trollsländebrud jag väntar också på mina kort från panduro.
    Har inte inskaffat allt än. Vill testa lite olika papper.

Ingen ring köpt än, men vi ska så fort butiken renoverats klart.

Klänning är ett kapitell för sig.
    Mår illa bara jag tänker på det.

Aug10 hittade jag dig i detta forumet också. Såg dig och din klänning på Kina tråden.
    Svårt att veta vad man ska ha under förens provat den på sig.
    Vad glad att du hittat en klänning.

• Moi mokulat

oj oj oj oj vad ni har gjort mkt.
    Jag får ju värsta paniken.

• Moi mokulat

Per och rebecca måste få se ditt nya inköp.

• Moi mokulat

Idag har vi fixat kläder till gubben. Så härligt.
    Han ska ha svart kostym som han redan har. Köpt föra året och en grå väst och en sån där konstig slips Svart glansig sak.
    Så ska sonen har svarta byxor och svart väst med grå slips. Självklart vi skjorta. Vi tänkte hyra. Fundera på att köpa honom svarta convers skor hihi

Jag däremot provade massa klänningar igen, men icke att de klickade.

• Moi mokulat

Per & Rebecka. vad fin den var på dig!

• Moi mokulat

Trollaländerbrud: Vilka fina skor. Dem var ju jätte fina.
    Klänningen var fin. Lite Robin hoods prinsesse klänning. Om du förstår vad jag menar.

• Moi mokulat

aug10 Vi hyrde det i Fredags åt gubben. Han ska ha svart ksotym och vit skjorta. Hyrde grå väst och svart glansig pastrong. Så får han en sån man sätteri fickan med.
    Vi ska ha svart och vitt tema. Kanske rött också, men isåfall bara på någon detalj.

skrev 2010-02-22 08:04:51 följande:

Jag har sådana problem med min blivande mans kläder. Hans ska ha svart kostym, väst och plastrong. Problemet är att jag inte vet vilka färger vi ska ha på västen, plastrongen och näsduken. Vi ska ha rosa blommor och våra döttrar ska ha rosa klänningar så vi har tänkt att han ska ha vit väst och rosa plastrong+näsduk, men det kanske är snyggast när västen också är i samma färg som plastrong+näsduk? Hur gör ni? Har ni förresten valt vit eller ivory på er klänning?
  • Moi mokulat

Linaz har ni åkt själva till tyskland och köpt eller beställt och sen fraktat hem det?

skrev 2010-02-22 08:15:54 följande:

Tack så mycket :)Nja vi har kommit en bit på vägen! Kyrkan är bokad, vi har bokat en lokal men den komemr tyvärr bli för liten så nu är vi på jakt igen har en på g men problemet är tiden hur länge man kan festa får se om de ger med sig =) Sen har vi bokat fotograf,handlat en hel del dricka från tyskland blir nog en omgång till. Jag har beställt skor och en tiara, vet vem som ska fixa mina blommor då en på jobb egentligen är florist och kul att någon man känner gör ens blommor. Sen har vi planerat maten, kommer bli afrikanskt.Jag har hittat min klänning jag vill sy upp i kina men håller på att försöka gå ner lite i vikt så vill vänta så länge jag kan.Ja en liten bit på vägen tack för att du frågade Kram Lina
  • Moi mokulat

Håll tummarna. För imorgon ska jag nog prova klänningr igen. Har fortfarANDE inte hittat min favorit. Eller på bild har jag det, men den måste ju passa min kropp med.

• Moi mokulat

Cherrygirl jag ska också beställa från kina om jag inte hittar något till överkomligt pris imorgon.

Har ni gjort några toalett korgar? Vad hade ni i dem?

Svar på tråden 14:e augusti 2010