Hur reagerar ni pa detta?
Jag tycker att det låter ganska oskyldigt. Om han inte själv aktivt letar efter bilderna och han inte försöker dölja för dig att han får dem tror inte jag att du behöver vara orolig.
Jag har personligen inga problem med om min m2b skulle titta på sådan bilder så länge han gör det diskret men inte försöker dölja det. Min m2b är mycket duktig på att ge mig komplimanger och att tala om för mig att jag är det vackraste han vet.
Har du aldrig tittat på någon annan sedan du träffade din man och tänkt att det var en läcker en? Blundar du om du går förbi en tavla med en naken man?
Om du mår jätte dåligt av detta så kanske du först ska fråga dig själv varför och sedan förklara det för din man. Är det för att du tycker synd om kvinnorna på bilderna eller är det föra att du undrar om han tycker hon är snyggare?
Det är en svår fråga för man skall inte göra något som får ens partner att må dåligt men samtidigt så kan man inte förbjuda någon att använda ögonen.Prata med honom igen och se om ni kan kompromissa kanske?
Ska bli intressant att se vad andra svarar.