Du har rätt Chrissie =P Mitt nya smeknamn till dig =P
Det är skillnad om det är modeller eller vanliga tjejer från fb lr vart d nu ska va ifrån. Men samtidigt, det finns ju porrfilmer med, där är det samma sak, antigen så accepterar man att han kollar eller så gillar man det inte alls.
Chris24 skrev 2009-12-02 18:48:32 följande:
Jag håller med ovan men även Alex, det är ju inte skoj om bilder på bara vanliga brudar skickas varje/varannan dag och "snack" runt omkring hade gått också, typ "kolla denna bruden, hon är skit snygg, kolla denna bruden på fb, hon är het" osv.. då kanske jag hade reagerat men inte om skämt mail med bilder, som du själv säger.Men om din man nu inte söker det själv, loggar in och söker och han verkar inte direkt bry sig sådär så kan jag också tycka det är skitsamma. Är det kända modeller hans bror skickar bilder på eller vem som, någon brud han träffar/haft sex med som posar osv? För jag menar, kolla i tidningar som Moore kan väl alla män göra osv, jag har ju gett min blivande 1års prem på Moore i present, jag gillar vissa artiklar själv där! Stör det dig väldigt mycket så prata med honom, jag tror du är tusen gånger mer värd än någon annan eller någon bild så han lär göra det du finner OK och bekväm med.