Inlägg från: Paper Feed |Visa alla inlägg
  • Paper Feed

Hur reagerar ni pa detta?

Alltså, om det stör dig och om du inte gillar det så överreagerar du inte. Om dessutom din man sagt att han inte ens vill ha det så be din svåger sluta skicka dessa mail. Be din man säga till ordentligt att han inte vill ha fler, det är varken töntigt eller genant.

Vissa gillar sånt, vissa inte...så enkelt är det.

• Paper Feed
    shakynose skrev 2009-12-03 12:24:42 följande:
    Jag skulle inte bry mig ett smack. Får också en massa grejer på mejlen, ibland roliga, ibland bara dumma och det är ingenting jag reagerar över.Om någon skickar bilder av random chicks till min partner så är det väl hans grej att säga ifrån om han inte vill ha dem? Jag bryr mig verkligen inte, om han gillar bilder på snygga nakna tjejer så är det väl bara bra? Varför skulle min kille avstå från sådant bara för att han har min välsvarvade uppenbarelse till frukost varje dag? Rasistiska skämt skulle jag dock bli fly förbannad av och det skulle personen som skickade skräpet också få veta. Det är inte en del av min "skämtkultur" och jag vill inte ha sådant i min brevlåda.Paper Feed skrev 2009-12-03 10:41:37 följande:
    Ärligt: Om han tog illa upp över att få de där bilderna så skulle han väl ha sagt ifrån redan? Om han inte bryr sig så skall du inte tvinga honom att göra en stor sak av det heller, så jag tycker verkligen inte att du skall be honom att säga ifrån. Jag hade gått i taket om min partner lade sig i på det viset.
    Hmm, jag svarade på TS fråga, varför citerar du mitt svar och vrider det till att jag tvingar min sambo till något?
  • Paper Feed
    shakynose skrev 2009-12-03 19:48:56 följande:
    Paper Feed skrev 2009-12-03 13:05:36 följande:
    Nej, det var som svar på att du uppmanade henne att ställa krav på sin sambo.
    Om en part i ett förhållande mår dåligt av något den andre parten gör så är det ju självklart att man gör något åt saken. Förstår inte vad problemet är? Nu handlar det ju även om något så simpelt om mejl, inte om att byta jobb eller sluta umgås med vissa kompisar.

Det handlar inte om att ställa krav, det handlar om att kompromissa så att båda trivs i förhållandet.
Svar på tråden Hur reagerar ni pa detta?