• Chris24

Hur reagerar ni pa detta?

Jag håller med ovan men även Alex, det är ju inte skoj om bilder på bara vanliga brudar skickas varje/varannan dag och "snack" runt omkring hade gått också, typ "kolla denna bruden, hon är skit snygg, kolla denna bruden på fb, hon är het" osv.. då kanske jag hade reagerat men inte om skämt mail med bilder, som du själv säger.

Men om din man nu inte söker det själv, loggar in och söker och han verkar inte direkt bry sig sådär så kan jag också tycka det är skitsamma. Är det kända modeller hans bror skickar bilder på eller vem som, någon brud han träffar/haft sex med som posar osv?

För jag menar, kolla i tidningar som Moore kan väl alla män göra osv, jag har ju gett min blivande 1års prem på Moore i present, jag gillar vissa artiklar själv där!

Stör det dig väldigt mycket så prata med honom, jag tror du är tusen gånger mer värd än någon annan eller någon bild så han lär göra det du finner OK och bekväm med.

• Chris24

Nää, skit i det chiqitta!
    Om det nu är så att han skulle ut och jaga bilder,tjejer m.m då blir det en annan visa men annars så låt det gå och låt han få titta på sina små bilder din lilla "pojke", vår små män! hehe.

• Chris24
    KatjaB skrev 2009-12-03 09:16:48 följande:
    Men alltså, varför kollar du hans telefon?
    Vem kollar vems telefon? Nu missa jag nåt?
  • Chris24
    KatjaB skrev 2009-12-03 09:23:41 följande:
    ja ts antar jag, eller sitter han glatt och visar upp alla porriga sms han får.. hehe, då kan jag iofs förstå om man blir lite smått irriterad
    Nja, hon skrev nog från hans mail har jag för mig eller? Haha, nu blev jag förvirrad.. eller så visa han väl henne sina bilder, TS i fråga kanske kan svara oss? hahaha.
  • Chris24
    KatjaB skrev 2009-12-03 10:10:13 följande:
    [citat]
    ok, fick för mig att det var på mobilen, men oavsett.. jag skulle bli väldigt irriterad om min sambo kollade min mail. Det är ju som att läsa varandras post, oavsett innehållet.

Jo, den diskussion är nog olika hos alla, själv bryr jag mig inte alls om post, sms, mail osv om min partner öppnar upp brev eller nåt, vi är nog lika "dåliga" där, vi öppnar varandras post, läser varandras sms och skickar omkring mail ibland Haha, nu när jag tänker efter så kan jag allt om han och hans koder överallt och han om mig! Va jobbigt om det tar slut, då måste man ju byta allt sånt där fall i fall liksom, beror på hur det tar slut kanske också isf men inte ska det ta slut heller, hoppas jag Men du fattar, nu babblar jag märker jag!

Jag är också sådär med såna rasistiska skämt men kan förstå dig där om man är provanställd osv, man får visst akta sina strider då. Men om du ändå bara ignorerar dem så är det ju skitsamma, hon får väl göra det som tillfredställer henne typ.
  • Chris24

Ärligt: Om han tog illa upp över att få de där bilderna så skulle han väl ha sagt ifrån redan?
    Om han inte bryr sig så skall du inte tvinga honom att göra en stor sak av det heller, så jag tycker verkligen inte att du skall be honom att säga ifrån. Jag hade gått i taket om min partner lade sig i på det viset.

Jo men nu handlar det ju om HENNE, att hon inte gillar det, sen om du eller hennes egna partner inte tycker det är en stor sak är ju nåt annat, för det är ju din åsikt om just denna saken. Men om det stör henne väldigt mycket, nu menar jag, hon kan inte sluta älta det, hon sover illa om nätterna osv och kan inte komma över det (nu överdriver jag också men du fattar poängen..) Då ska ju hon ta upp det med han och då får ju han antigen säga ifrån att han tycker hon är löjlig, då risken finns väl, eller får han respektera hennes åsikt o vilja, för ibland kan man ju inte alltid tycka eller hålla med den andre om allting men respektera tror jag på mycket i ett förhållande iaf.

• Chris24

Det var till Shakynose alltså, i hennes svar. Mitt svar om det hela

• Chris24
    KatjaB skrev 2009-12-03 13:52:14 följande:
    ja, det är väl olika det där, och inte för att det handlar om hemligheter så, men jag kan inte förstå vad man har för behov av att vara inne på varandras mail över huvud taget. Har man en egen mail så använder man sig väl av den, och inget som är i hans mailkorg är ju knappast riktat till mig. Så jag förstår inte riktigt poängen med det. Men alla är vi ju olika som sagt
    Det är ju inte så att jag känner behovet av att först logga in på min mail och sen loggar jag in på hans mail för kolla "läget" precis, det som kan ske är tex. jag ringer hem och säger kanske, "älskling, kan du kolla mitt konto på banken, logga in och överför pengarna till mitt andra konto" o vice verca för hans del.

Nej, inga hemligheter och jag själv personligen bryr mig inte och stör mig inte om han kollar det ena eller det andra med mina saker, det är sån jag är bara, kanske från min uppfostran, vad vet jag men men, som du sa, vi ser ju alla olika på den saken men oftast är man mer känslig över ens privata saker, jag vet att alla andra av mina polare o hans polare är känsliga mot sina respektiva så vi är väl dem udda där då.
  • Chris24
    lecaroline skrev 2009-12-04 10:51:20 följande:
    Jag har en liten fråga Hur vet du att han får sådana mail??Jag har ingen aning om vad min gubbe får för mail och jag är inte intresserad av det heller. Samma sak med mobilen..
    Dem hade någon gemensam mail och konto eller nåt sånt, så hon visste tror jag det var.
  • Chris24

Fast jag håller med om att stör det dig väldigt mycket, så ta upp det med honom, det är ju endast du som känner honom och hur han skulle reagera eller tycka om det hela så ta upp det då med honom om du inte kan släppa det, "släppa sargen" och gå vidare, som om inget hade hänt

Något vi alla här inne kan tycka är en skitsak, kan ju va nåt stort för någon annan och vice verca liksom.

Svar på tråden Hur reagerar ni pa detta?