Inlägg från: ayle |Visa alla inlägg
  • ayle

MAJ 2010 del 4

Hejsan allihop...

jag har hunnit med att läsa det mesta och ser att ni både pratar efternamn och innbjudningarna.
    Jag har ett son-namn som inte är något spec, men min M2bs mamma och jag har samma förnamn och jag vill INTE heta som henne:-/ räcker med en så vi funderar på att ha hans och mitt som dubbelnamn lr om vi "hittar" på ett lr kanske tar ett gammalt släktnamn.... ja det krävs att tänka på..

Vi har däremot planerat in att innbjudningarna ska skickas ut i mitten på januari. Och jag längtar så
    Våra nära och kära vet inget än, bara min M,O,H vet och tjejen som ska hjälpa med maten

kram jag

• ayle

Hej igen...

Idag har våra innbjudningar gått ut, så nu ingen åtevändo skämt och sido. Det känns toppen att det börjar hända lite.

Finns bild på min sida, på korten om någon e sugen på att se

a n n a

Skönt för dig... hoppas det blir bättre denna gången.

• ayle

a n n a:

Grattis till lill knytet i magen

• ayle

martinaa, klänningen vart ju super fin

satt nyss och kollade lite i kalendern... 100 dagar kvar till den stoora dagen, hihi...om man inte räknar me idag då

• ayle

Hejsan allihopa...

skriver inte så aktivt i tråden men försöker hinna med allt ni skriver...
    Idag gjorde jag och min värdinna en tok tur till gbg och gick på BMässan fick lite insperation, och sen åkte vi till nordstans guld och beställde ringarna

hoppas ni andra har haft en toppen dag kram

• ayle

megi...

Nja inte så många, fans gott om plats att gå på,och jag tror det var lite mindre utställare pga dåligt väder... men men det var värt det för min del så

Svar på tråden MAJ 2010 del 4