Inlägg från: veromartin |Visa alla inlägg
  • veromartin

MAJ 2010 del 4

Hej..Skrev här för ett par dagar sedan..
    Skulle vilja lägga till oss på Listan..
    Jag o min blivande gifter oss den 29/5..

Känns som alla har kommit såå långt i sitt planerande..uch blir lite stressad..men men det fixar sig..vi har inte börjat med inbjudningarna än..är det nån mer som inte fått iväg dem??

• veromartin

Vi har kollat på olika inbjudningskort.Vi ska göra dem själva..det kommer nog ta tid men som sagt vi har nog tid på oss..Funderar på om vi ska skicka de i januari/februari..skönt att höra att det finns fler som inte kommit så långt :)

Nu i helgen beställde jag såpbubblor,ringkudde,rispåsar och lite små dekorationer..känns skönt att dela upp kostnaderna lite..det är fördelen med att vara ute i god tid..

Någon av Er som ska ha näbbar??

• veromartin

Åhh va roligt May2010,kul o få höra allas reaktioner när de fått korten :)

Vi har 2 små döttrat som kommer vara 3 & 5 år när vi gifter oss..så de ska var näbbar :)
    Men jag behöver tips på klänningar till dom..har kollat runt en del¨på nätet men hittar inte en klänning under 800:- tycker det är jätte dyrt..Får vår stora dotter välja så vill hon ha en som kostar 1200:- åå det är alldeles föör mycke..

Nån som ha bra tips??

• veromartin

Jaa då väntar jag lite med klänningarna..
    Det kommer garanterat in jätte fina framåt våren..
    H&M och Lindex brukar ju ha fina somriga, speciellt Lindex.

Jag har själv en barnbutik men inga klänningar som passar till bröllop,lite synd..men men..

Min klänning är sen länge beställd och jag är ganska nöjd med priset. 4700:- ..det var i en bröllops butik i Skövde..så det går att fynda,fast det inte var REA..fick själv bestämma färger på band och liknande..min är vit med rosa detaljer,Tärnans klänning är oxå beställd den kostade 2500:- den är brun med ett tjockt rosa band runt midjan.Inte heller så farligt pris tycker jag..

• veromartin
    Ananias skrev 2009-12-10 15:25:30 följande:
    En sak till...hur fan ska man formulera detta ang presenter..vi förväntar oss ingenting..men ändå vill ju många ge och har redan börjat fråga vad vivill havi ha en hemsida och har där skrivit lite ang detta...meen det känns så dumt att önska sig något på någe vis...va tycker ni...gå gärna in på vbår hemsida www.8maj.webnode.com och gå in under presenter och ge mig tips på hur jag ska formulera det!! Så det inte låter dumt eller borskämt=)
    Eftersom vi inte vill ha presenter så känner jag samma sak som dig..Vi har valt att skriva i våra inbjudningar att vi hellre önskar ett bidrag till vår bröllopsresa..det tycker jag låter såå fel men ändå det som är nödvändigt,jag vet inte hur folk kommer att reagera??..vi har bott ihop i 8 år och känner att vi har det vi behöver..men att resa har vi inte hunnit med..som vi båda vill..
  • veromartin
    Kråke skrev 2009-12-10 13:53:44 följande:
    Ska ni ha nå färgtema på era bröllop?Vilka färger i så fall. Vill gärna ha lite tips =)
    vårt färgtema är ljusrosa och brunt. och självklart vitt..
Svar på tråden MAJ 2010 del 4