MAJ 2010 del 4
Jag tänker också mig att sova borta hos en tjejkompis - sista natten som ogift, bara mysa och prata gamla minnen =)
Jag tänker också mig att sova borta hos en tjejkompis - sista natten som ogift, bara mysa och prata gamla minnen =)
Har suttit och pysslat med inbjudningskorten under ledigheten, såå mysigt! Nu kan de snart skickas, hade tänkt skicka dem i mitten av Januari. När skickar ni era?
Hej på er Brudar!
Nu har jag skickat ut våra inbjudningskort!
Kunde inte vänta längre, hehe...
Bilder finns i galleriet för de nyfikna..
Vet ni om man får lov att ändra till hans namn och behålla min första bokstav i efternamnet som mellannamn?
Så jag hade hetat Anders A Andersson tex?
Inte heller vi fick några reaktioner på inbjudningskorten. Vi har iofs planerat i över ett år men det var ändå med spänning man la korten på lådan, och sen.... ingenting!
Varken från de som visste att de skulle bli bjudna, eller från de som inte visste någonting. Är nu en månad sen vi skickade ut korten och har fått tillbaka 1(!!) svarskort!
Nu är det iofs 2 mån till OSA, men liite reaktioner hade ju varit roligt att få...
Hej Tjejer!
Är det bara jag som börjar bli nervös över att tiden går så himla fort?!? Snart bara tre månader kvar och vi har planerat i 12 månader redan..
Känner mig stressad över allt jag inte KAN göra ännu, typ duka, hämta grejer osv.. Är det bara jag som är knäpp?
Hej tjejer!
Har ni någon koll på det här med vigselblanketter?
Vem ska man kontakta för det? Hemförsamling, kyrkans församling eller prästens? Vi har tre olika...
Min med! =)
Mer än 2 timmar ska inte fotograferingen behöva ta!
Ohhh.. dags att åka till Twilfit alltså! =)
Nu springer tiden iväg tycker jag... Snart är vi fruar..