Inlägg från: 2010Brud |Visa alla inlägg
  • 2010Brud

MAJ 2010 del 4

Hej alla majbrudar. Jag ska gifta mig den 15 maj och hoppas få vara med på den här sidan. Kul att hitta de som ska gifta sig samma tid. Lättare att se hur man ligger till i planeringen.

Jag har kört fast på inbjudningskorten. Tycker det är lite dyrt med att beställa helt färdiga men är själv ingen pysselmänniska. Kan man själv skriva ut på ett tunt papper eller behöver man nån snäppet bättre skrivare?

I går köpte jag min brudklänning. Känner mig riktigt nöjd med den

• 2010Brud

Jag tycker klänningen var jättefin. När alla detaljer som skor hår mm är fixat kommer du att bli strålande.

nu när julen är över måste jag nu fixa inbjudningarna, det är nog dags att beställa lite material och komma igång.

• 2010Brud

Ja, idag så åker julen ut här hemma och bröllopsplanerna sätter igång igen. Nu känns det brottom att få ut inbjudningskorten. Jag har inte ens börjat men har väl en liten plan i alla fall.

Hur gör ni era inbjudningskort - eller beställer ni färdiga?

I dag måste jag även ringa cateringfirman för att få offert på mat mm

Vi hade tänkt bjuda på allt och undrar hur ni då gör med presenter- gör ni någon slags önskelista och hur får då gästerna tillgång till den?

God fortsättning!

• 2010Brud

Nu är äntligen inbjudningskorten klara. I morgon köps det frimärken och sedan iväg.

Det känns som att det blir lättare bara de har kommit ut. Nu får man koncentrera sig på annat

Svar på tråden MAJ 2010 del 4