Inlägg från: lenaed |Visa alla inlägg
  • lenaed

MAJ 2010 del 4

Hello Maj brudar.
    Är ny här, vet inte riktigt om jag gör rätt nu =)
    Men jag känner att jag behöver någon som förstår mig =) Mindre än 3,5 månader till bröllopet och plörtsligt känns det som det är mycket att göra. Vill inte tjata sönder mina vänner, mn familj och framför allt inte min blivande man. =)

1 Maj är det dags i alla fall =)

• lenaed

Jag har en ganska brad förlovningsring 6 cm med en rad stenar i kanten. Min vigselring blir hälften så bred 3 cm och med en stor härlig 0.6 ct sten (tack min älskling för det!!) så det blir mycket ring på min hand men tycker det är sååå fint =)

Åååå idag äntligen kommer våra inbjudningskort från vår koordinator. skall bli så spännande att få se alla klara och sen skall de iväg på lådan!! Nu är det på riktigt!! =)

• lenaed

Upps, självklart anna så menar jag mm. 9 cm är kanske lite i värsta laget =)

• lenaed

Hej alla Maj brudar. Ojj vad tiden går fort nu!! På lördag är det bar 10 veckor till vårt bröllop! Det är med både glädje och stress som jag upptäcker detta. Längtar såå men oj vad mycket det är att stå i!! I eftermiddag skall vi träffa cateringsfirman och gå igenom menyn, trevligt =) Sedan har vi bokat tid med prästen. Jag har tid med frisör, sminkös och för justeringar med klänningen samt träff med guldsmeden! Så det mesta känns under kontroll. Känner mig dock lite stressad över att det är sååå många inblandade. Tänk om någon missar att göra det de lovat eller om någon blir sjuk osv. Någon mer än jag som känner så??

Ha en skön helg alla! =)

Svar på tråden MAJ 2010 del 4