Grattis på födelsedagen Jaao!! Hoppas att den blir kanonfin!
Jag har tänkt mycket på reaktioner på inbjudningarna (som vi inte ens har skickat). Det lär inte bli någon överraskning för någon att vi gifter oss, då nästan alla vet om det. Det hade gjort lite ont i mig om folk inte tackade...men samtidigt så förstår man ju att det inte är det största i deras liv. MEN det är det största på bra länge i mitt liv, och både jag och min m2b är väldigt förväntansfulla och vill att allt ska bli kanon, inte bara för oss, utan för alla som vi har bjudit in till att vara med och dela vår dag. För det är ju det man gör, bjuder in för att viktiga personer i ens liv ska vara med, ta del av vår kärlek. Så självklart skulle det göra ont i en om de inbjudna tar "äran" med en klackspark...shiiit nu vågar jag knappt skicka iväg inbjudningarna...
Vår bästa vän, tillika bestman, hade diskuterat vårt bröllop med en av våra andra vänner i veckan. I fredags frågar bestman oss om vi inte skulle ta "och skita i allt", ta pengarna och sticka till Vegas, så vi hade "sluppit" allt planerande (läs att HAN hade sluppit). Jag blev så himla lessen...go inställning bestman!!! Verkligen! Dock fortsätter han med att han känner sig väldigt stolt över att han har fått förtroendet av oss att vara bestman o engagerar sig gärna i saker som rör festen, ringarna...det mesta...men ändå...så himla klumpigt sagt!
Btw går det en sjuka i min (stora) släkt...alla "bröllopsbantar"!!! Inte bra för min och m2b..vi har knappt satt igång!
On a happy note: Mannens vigselring är beställd! Han ska ha som ser ut som förlovningsringen, men lite bredare + en svart diamant inne i skenan. varför man vill ha den inne i skenan vet jag inte, men bara det bästa till min m2b och han ville ha det! Har lite aningar om att han snart blir en "groomzilla"! haha
Söndagen fortsätter i slappets tecken...lovely!