Inlägg från: HelenaO |Visa alla inlägg
  • HelenaO

MAJ 2010 del 4

Wiiieee! Brukar inte vara så aktiv här i forumet men idag måste jag dela med mig av det senaste inom bröllopsplaneringen! Nu har vi bokat vår honeymoon och det ska bli så underbart! Längtar! Det blir verkligen vår drömresa utifrån den budget vi har :) Och om 2 veckor är det både tårtprovsmakning och inbjudningskort som skickas ut! Härligt att det börjar hända grejer! Det ändå trista vi råkat ut för hittils är strul med en brudtärna, som nu är "avskedad"... Ett jobbigt beslut att ta men känns skönt att slippa all ångest nu när det är gjort.

• HelenaO

Rapsbrud: Resan går till Thailand. Vi börjar med en vecka på Koh Samui, därefter en vecka på Koh Phangang och så avslutningsvis ytterliggare en veckan på Samui, fast en annan del av ön. Så totalt är vi borta 23 dagar. Vi åker den 16/6... på min fölsedag! Härligt!

• HelenaO

Idag är mina inbjudningskort äntligen klara! Så i helgen skall de postas, spännande! :) De blev sååå fina! :) Nu känns det verkligen att det närmar sig! Och imorgon står tårtprovsmakning på schemat, ska bli mysigt! Kanske inte helt idealt såhär i diet-tider, men vafan ;)

Svar på tråden MAJ 2010 del 4