-
Vart ska ni åka??Rapsbrud skrev 2010-02-15 21:47:10 följande:Nu har vi hittat vår bröllopsresa! Ska boka den imorgon och nu längtar jag inte bara till bröllopet i maj utan även till juni när vi ska åka...
-
Rapsbrud,
Åh, så härligt det lät! Förstår verkligen att du längtar
Jag längtar också efter vår bröllopsresa trots att vi "bara" ska åka till Mallis
Vi åker 22 juni. På dagen en månad efter bröllopet -
Jag vet inte riktigt hur jag ska göra.
Funderar på att ge min m2b en secret box i morgongåva.
Men vet inte riktigt vem som ska fota mig.
Vet inte om jag vågar fråga vår fotograf (manlig) eller om jag ska fråga min kompis, som är skapligt bra på att fota. -
Kattpoet,
Attans att jag inte gör det, får flytta -
Kattpoet,
Hmm...det har du ju rätt. Behöver ju inte vara så drastisk att flytta...räcker ju med en semester
Nu har jag ialla fall tagit mod till mig och mailat fotografen. Får se vad han säger. Känns som att en hel del hänger på priset. Har ju inte råd med hur mycket som helst. -
Jag blev sugen på nåt sånt här www.zazzle.com/were_on_our_honeymoon_tshirt-235699527242661096
Jag vet inte riktigt vad jag ska göra med min klänning efter bröllopet.
Ett tag var jag ju lite sugen på att ta med den på bröllopsresan, men det känns som att man kommer ha packning så det räcker ändå -
Fröken,
Åh, det var ju också ett alternativ. T.om. bättre än mitt. För jag menar, hur ofta är det som man åker på bröllopsresa. Eller ska man ha tröjan varje gång man reser nånstans? -
Fröken Strössel skrev 2010-02-18 09:09:36 följande:
Ja, man vill ju på nåt sätt visa att man är på bröllopsresa. Att det är en speciell resaCiaLovesAndreas skrev 2010-02-17 22:17:24 följande:Ja, jag tyckte att de var så söta att jag inte kunde låta bli -
Fröken,
Eller hur??!!!
Jag är sugen på att göra en Secret box.
Min fråga är nu vad man kan behöva för rekvisita mer än ett ev. hotellrum och underkläder. -
Fröken,
Uj, tre ombyten. Jag som bara hade tänkt köpa en uppsättning.
Ja, badrock kan man ju använda. Tack för tipsen!
Har dock inte bestämt mig helt då det hänger lite på om man kan boka ett rum bara för några timmar och vad det kostar. Tyvärr är man ju inte miljonär.