Inlägg från: Bluebride |Visa alla inlägg
  • Bluebride

MAJ 2010 del 4

jag vet, men det kändes jobbigt eftersom allt går åt pipan just nu

Kan man göra en morgongåva till brudgummen? vad skulle det kunna vara?

Avalon75 skrev 2010-02-09 16:02:59 följande:
    Men Bluebride, om man skriver på ett allmänt öppet internetforum får man nog räkna med att folk yttrar sig, det är ju poängen med det hela...Hur som helst hoppas jag att ni får ordning på allt runt omkring er och en underbar bröllopsdag!
  • Bluebride

ja, man märker att många ser fram emot det och så, men det är ingen som säger ja, de tycker väl det är självklart att de kommer, är det? Inte ens föräldrarna har sagt ja.... blir att skicka ett sms till dem. Har fixat så jag får skicka 3000 gratis sms per månad för 69 kr och jag messar annars 0,69/sms och det blir långt efter 69 kr per månad. föredrar att messa än ringa. Jag är bättre på att skriva än prata, även om munnen går på mig i ett om man träffas

• Bluebride

hälleforsnäs utanför flen närheten av eskilstuna

jaao skrev 2010-02-09 19:34:43 följande:
    Bluebride, vart var det du bodde? Jag är ganska bra på smink
  • Bluebride

Emsan o Davve skrev 2010-02-09 21:39:06 följande:

Bluebride: Tråkigt att höra att ni har svåra tider. Hoppas att det ser ljusare ut snart. Kanske är bra att fira något positivt som er kärlek! :)
    ja, det kommer vi fira, trots hårda dagar. Sen vill jag att bröllopet ska bli av, just för att jag vet inte hur länge min mamma kommer vara i livet
  • Bluebride

Beror på var i västerås, men ca 7 mil

jaao skrev 2010-02-09 21:53:03 följande:
    *funderar* Är det långt från västerås?
  • Bluebride

grattis pettan.

Ska snart lägga mig, börjar bli väldigt trött, varit en jobbig dag med många tankar om ekonomi, bröllop, sjukhusbesök och socialen

• Bluebride

Snuttfia: Grattis i efterskott och krya på dig!!!

• Bluebride

martinaa... jag har en klappback, en banankartong och en kartong som min brudbukett kom i full med saker.

Väntar på mina såpbubblor från bröllopsbubblor, hur lång tid ska det ta?

• Bluebride

Ja det är min konstgjorda bukett

Hannaibröllopstankar skrev 2010-02-13 22:50:16 följande:
    Bluebride: Är det din brudbukett som är i ditt galleri? Den konstgjorda?Nyfiken vettdu!
  • Bluebride

ja den är helt konstgjord med satinblommor, älskar den. Jag tycker den är fin

patrikoannika skrev 2010-02-14 09:00:40 följande:
    Ehhh.. ska du ha en bröllopsbukett HELT med konstgjorda blommor??Måste bara fråga, varför? Jag vet ju inte exakt hur den ser ut, men är det verkligen fint?!
Svar på tråden MAJ 2010 del 4