mmm2010 skrev 2010-02-06 15:41:04 följande:
Tackar också Martinaa för namnbyteslänkarna! Du är grym på att styra upp oss på den här tråden
Haha. Varsågoda!
Idag berättade jag för några övriga jobbarkompisar som blev riktigt glada och grattade. Precis som jag förutspått så var det en kille som genast kläckte ur sig "är jag bjuden? Är jag INTE det!?" Haha, jag visste att han skulle säga så! Till grejen hör att vi aldrig umgåtts privat så jag vet inte varför han förväntar sig det, hehe.
HelenaO:
Åh va härligt med Thailand. Dit går vår drömresa också, och vi hoppas på att kunna åka dit i november eller så.
Tattoo:
Jag tittar gärna på din hemsida också!!
Ananias:
Glömde ju säga att omslaget till dina festhäften blev ju kanonfina! :)
Ooh, nu måste jag berätta. Jag mailade till Milly för att ordernumret jag fick av dem inte gick att söka på på deras hemsida. Då fick jag svaret:
"The tracking number is correct.
The parcel was sent to you on Feb 3.
But you were not at home, so please contact the local DHL,thanks."
Que?? Jag gick in på DHL's hemsida och sökte där och får upp en hel lista med allt vad som hänt mitt paket, från Kina till Tyskland till Göteborg. Där står det att "Försök till leverans; mottagare var inte hemma" i onsdags klockan 13:15!! Whooot!? Jag kan inte tro mina ögon! Har de försökt leverera paket till mig i onsdags!!?
Till grejen hör att jag var ledig och hemma hela onsdagen, lämnade bara lägenheten för att gå till tvättstugan några gånger. De måste ha prickat in just de minuterna då ju!
Men konstigt att de försöker leverera ett paket bara så där utan att ta kontakt först. Det är väl inte så många som är hemma vardagar dagtid så där liksom? Borde vara enklare att ringa först, och bestämma tid? Och hur kommer de in när det är portkod förresten...??
Helt sjukt hur fort det har gått! Tre veckor från beställning till leverans. Jag som trodde det skulle ta tre MÅNADER!! :P
Nu får jag vänta tills måndag innan jag kan ringa dem och höra när de kan komma nästa gång. Är ledig både måndag och tisdag så det borde ju gå att pricka in nåt där! :)