Inlägg från: Bluebride |Visa alla inlägg
  • Bluebride

MAJ 2010 del 4

jag undrar lite om vår tärnklänning. Köpte den på ebay, fick ett mail från säljaren att den skickades 18e december och runt nyår fick jag ett mail från paypal att säljaren antingen inte hade något konto på ebay eller inte genomfört processen ordentligt. Så nu undrar jag om vi får en klänning gratis till slut. Säljaren har i alla fall inte hört av sig. Tänker ge det en månad ut för att se om den kommer, då har det i alla fall gått 44 dagar.

• Bluebride

nej, vi har inte fått hem den, vet att den skickades dagen innan min tjej fyllde 1 år. När det kommer från kina har jag erfarenhet av att det kan ta lång tid. Jag har betalt den men fått tillbaka betalningen, men klänningen är skickad, så vi får se om den dyker upp.

Ananias skrev 2010-01-07 15:49:41 följande:
    bluebide- har ni fått klänningen hem eller har den ej kommit? förstod ej helt för du undrade om ni får den gratis ? men det låter som att den ej kommit. har du betalt den?Martinaa- aj det är nog vanligtare så än trad vals..fast vi ska ha en trad vals låt men ev bara " gung " till den om vi ej får till valsstegen! provade lite igår..det evrkar funka.Alla- När ska ni dansa er låt ? efter kaffet eller
  • Bluebride

precis.

Ananias skrev 2010-01-07 16:42:33 följande:
    blubride- ja då fattar ja..förstod inte att du fått tillbaka pengarna!! ja då får vi hoppas att den kommer då=) gratis är ju alltid gott=)
  • Bluebride

ta hjälp av vänner. Jag fick kontakt med en tjej och hon kände en tjej och när jag hade lagt till henne som vän (allt skedde på facebook) visade sig att hon kände en tjej som gick i min gymnasieklass. Vi var rätt goda vänner första ring.

• Bluebride

hi hi, den här meningen var lite svår att läsa...

Prövar löshåret jag har köpt, känns bra. Trivs så mycket i långt hår. Jag är brunett, färgen jag köpte är lite ljusare än den jag har + ett par i mörkblond som slingor, ser snyggt, men jag tror man måste ha hjälp att sätta det håret bättre, än göra det själv

Ananias skrev 2010-01-08 17:22:11 följande:
    tycker med det är dyrt mwen de är ens ak jag inte viol snåla med o anser det vara värt...för man vill ju verkligen känna sig snygg o speciell.
  • Bluebride

äkta hår, man får mycket för pengarna, men dyrt var det, har det på avbetalning i mammas namn, kan inte ta det på mig själv pga betalningsanmärkningar. köpte det på tv-shop.

jag klippte pga få bort all blondering och förstört hår

• Bluebride

han kanske kan kolla att det flyter i festlokalen å sånt. Ta hand om saker OM de dyker upp något

• Bluebride

tärnans klänning har anlänt, enda som vi gjort nu är tagit bort pärlorna på livet för det såg så billigt ut, ser bättre ut nu, pärlorna ska jag göra armband och halsband av.

• Bluebride

japp. Det fick vi, det som kostar för mig nu är tråd och lås för att göra hennes smycken, men det har jag ju redan hemma så det är ju ingen fara

Ananias skrev 2010-01-13 21:21:38 följande:
    bluebride- va kul, då fick du den gratis alltså=)
Svar på tråden MAJ 2010 del 4