Inlägg från: a n n a |Visa alla inlägg
  • a n n a

MAJ 2010 del 4

bluebride: jag har stort hopp om att göra det ;)

• a n n a

inbjudningarna har landat hos våra gäster och jatacken börjar ramla in

upplägget kring vår middagstanke har fått vitt skilda mottaganden - blivande svärmodern tyckte att det var ett underbart upplägg på dagen med min svägerska spytt ilska över det...suck! men, det är frivilligt att deltaga på vår middag, då tackar man nej o håller käft om sin åsikt...anser jag!

• a n n a

martinaa - tack o lov är det inte en massa neggos, men jag önskar ibland att folk hade vett att hålla negativismen inom sig, eller åtminstone inom sin egna sfär - jag anser inte att jag behöver ta del av den...

som jag lärde mig för ett par år sen - jag äger inte problemet!

• a n n a

Jag vet! Jag köper en ny brudklänning. Den tredje. Vilken bridezilla jag är *skrattar* Men med en mage som är under tillväxt så behöver jag verkligen hitta Den Klockrena Klänningen.

Så idag beställde jag denna:
    a-n-n-a.se/wp-content/uploads/2010/01/image1xxl.jpg
    a-n-n-a.se/wp-content/uploads/2010/01/image2xxl.jpg

Den är en klockren annaklänning. För säkerhets skull - och i fortsatt sann bridezillastil - så köpte jag två olika storlekar :D

Haha, vad patetisk jag känner mig! :D

• a n n a

jag gissar att jag ramlar ned i vikt igen o då kan jag använda den lilla :)

• a n n a

Skabersjö kyrka - vad trevligt :) Är det Yvonne som ska viga er?

• a n n a

Rapsbrud - mina barns far jobbar i församlingen, dock ej som präst och vi vigde oss i Hyby Nya Kyrka av just Yvonne - men de har kanonpräster allihopa :)

• a n n a

lenad: jag gissar att du menar mm och inte cm :D

min vigselring fr förra bröllopet var 10 mm bred, funkade hur bra som helst...

• a n n a

min Blivande och en av hans manliga vänner är de som kommer att fixa vår lokal där vi ska bjuda på bubbel och snittar - visst är det härligt att inse att man faktiskt är två som är delaktiga i bröllopsplaneringen, Fröken Strössel :)

Svar på tråden MAJ 2010 del 4