MAJ 2010 del 4
Om min karl måste ha manchett knappar så blir det morfars, jag gillar att återanvända allt.
Om min karl måste ha manchett knappar så blir det morfars, jag gillar att återanvända allt.
Min karl ska få husnyckeln i morgongåva med en bra nyckelring, jag tyckte det var passande... troligen får inte jag någon morgongåva eftersom det inte är en skotsk tradition.
ARGH! Nu vill jag studsa runt som en kanin på speed, vi fick en preliminär tid den 22 maj!! Håll tummarna att vi får den tiden och inget förändras.
Man kan också använda lakanet runt kroppen otroligt vackert med ruffisgt hår..
Jag har ett problem, enda blommor som funkar för mig ihop med folks parfumer och inte får mig till en drägglande röd ögd tomte är vitsippor och ringblommor.
Kan man hitta vitsippor i skottland?
Jag har några E kupor som sällan finner en behå som passar, jaao, jag kan ta två magrutor så får du två kupstorlekar?
Oki, dags att erkänna, vi har ringarna, min klänning sys den närmaste veckorna. Vi har inbjudningskort på gång och vi har he hum inte plannerat mer än en Svensk fika med gräddtårta som avslutning på middagen.
PA:
Du kan få mina naglar, de växer som attans och sorgligt nog går av då och då. Klippte ner dem för 3 veckor sen och börjar de bli långa igen.
Jag har inte gjort någon planering alls känns det som och jag INSÅG att vi måste få ut inbjudingarn den närmaste två veckorna.
Mina ringar båda två är min farmors, tog lite tid för min skotska blivande make att inse att jag ville ha två enkla guldband och han får bara ett enkelt guldband.
Idag är han sjuk, han har svår tandvärk och jag önskar jag kunde vara hos honom, så jag sa åt dottern att kolla upp honom imorgon.
Jag gillar inte sidenblommor och funderar på skippa buketten enbart för risken att bli snorig.
Sedan så har mitt ex varit här, han klappade katten tills den morrade, mitt ex har verkligen saknat katten.
Synd att katten är bilrädd annars kunde vi haft delad vårdnad och jag skulle kunnat få sova ut varannan vecka.
Jag hittat mina skor och jag håller på att nu hitta de perfekta kakorna till fikat. 167 kokböcker att kolla igenom.
Min inbjudningar blir klara i veckan och på måndag får vi veta om tiden som sattes gick igenom.
Jo men mitt störta på problem är att jag inte allergies i pollen meningen, jag tål inte doften av vissa blommor och ihop med folks parfymer så kan en vissa blommor göra mig snoring.
För att ta ett exemple, jag tål clematis så länge ingen har en ren muskperfym på sig. Fast om jag tål musk perfymen i sig beror på hur mycke folk svettas....
Man ska inte göra det lätt för sig själv! Det är mitt motto.
Generellt så tål jag inte röda rosor, nejlikor och vita liljor och doftfria rosor ( näsan rinner som attans) och hyacinter.
När jag tar sensuealla photon föredrar jag håret naturligt eller lite lagom morgon rufs.
Det blir för mycke amerikansk glammodel annars.