Inlägg från: Tattoo82 |Visa alla inlägg
  • Tattoo82

MAJ 2010 del 4

ananias - Jättefin ring!

martina - Haha! Jag tror nog de kommer fram ändå. Kuverten slängs nog rätt fort också...

Vilken beslutsångest jag fick om det där med hotell nu. Grejen är att m2bs marskalk gifter sig helgen före 45 mil härifrån så vi kommer sova borta hela den helgen och lämna barnen hemma. Kanske skönast att få vara hemma dagen före vårt eget bröllop ändå...

• Tattoo82

Jag hade planer på att beställa "tillsammans"-frimärkena från posten men orkade inte. Så idag när jag köpte kuvert på gallerix till mina inbjudningar så ser jag att de har dessa frimärken där! Gjort klart de sista korten nu ikväll och skrivit ut nästan alla adressetiketter. Måste bara få klart hemsidan nu då så man kan lägga korten på lådan! Hade planer på att skriva massa skoj på hemsidan men nu står det helt still. Kanske får vara nöjd med sidan som den är...

• Tattoo82

Man måste skicka in blanketter för barnen också. Nej, "Snuttfia" är kanske inte så vanligt förnamn. Hahaha!

• Tattoo82

La hälften av inbjudningskorten på lådan igår och ska lägga på resten nu idag! De flesta har väl skickat nu va? Späääänande!!

• Tattoo82

helenao - Åh va härligt!! Vi har också börjat prata lite om Thailand men det känns lite kort att åka dit bara en vecka och vi vill nog inte lämna barnen längre än så...

Martina - Va kul!! Här har bara en hört av sig och en annan som skrev på fejjan att hon fått en bröllopsinbjudan som gjorde hennes dag. Hade hoppats på några fler "tack för inbjudan" eller nåt, men det var ju ingen överraskning så... Bara 6 personer som besökt hemsidan med.

Om nån har lust att tycka till om vår hemsida så får ni gärna inboxa mig så kan ni få adressen.

• Tattoo82

Martina - Var några på mitt jobb som också undrade om de var bjudna men jag umgås inte med någon där privat så...

Shit va snabba med klänningen!! Hoppas den kommer på måndag då. Inboxar vår adress!

• Tattoo82

Vilka bra låtar ni valt! Kanonbra utgångslåt ju, Emsan!!

Vi har planer på att gå in till Dropkick Murphys instrumentala Amazing grace och sen gå ut till We are the champions... men vi får se. Min lillasyster ska iaf sjunga I´ll be there for you med Rembrandts (vänner-låten) under vigseln och så nån till. Kanske Love

eller Love you ´til the end

.

Vilken röstar ni på?

• Tattoo82

Vad är det för skillnad på creme och ivory? Enligt annonsen jag köpte min klänning från ska den vara i creme. Ser det dumt ut med en slöja i ivory då?

• Tattoo82

patrikoannika - Låter hur gott som helst! Vi ska nog också ha korv med bröd. Om vädret tillåter så går det att grilla där vi ska vara nere vid vattnet.

Men orkar man verkligen nattamat?! Varför hör det till på ett bröllop?

• Tattoo82

Hehe, ja den där är ju sjukt rolig! Min m2b säger att han tänker lyfta upp mig som man "bär över tröskeln" under utgången. Jag tvekar att han törs!

Svar på tråden MAJ 2010 del 4