Inlägg från: Rapsbrud |Visa alla inlägg
  • Rapsbrud

MAJ 2010 del 4

Fröken Strössel - Haha precis så tänkte jag också, eller snarare att han kan se om några år vilken pudding man var... Det är ju inte direkt så man sätter upp bilderna på väggen och visar alla som kommer p besök liksom. I och för sig kan jag tänka mig att man styr rätt mycket själv vilken sorts bilder man vill ha och att ta fina bilder på sig själv är säkert jätteroligt... Får man fråga vad man får betala för det, har inte riktigt koll på det?

• Rapsbrud

Martinaa: Tack så mycket

jaao: Tackar! Blir nog mer en mysig kväll eftersom sambon jobbar hela dagen, men det är inte helt fel det heller. Hihi, när vi firade vår 1-årsdag tog vi ledigt hela dagen och åkte till Köpenhamns Zoo och tittade på tigrar i snön och sen gick vi ut & åt på kvällen.

Lycka till med inbjudningskorten (och bilen!)!!

• Rapsbrud

Hillena - Håller med dig om pirret i magen! Apropå höjd på klackar: jag är inte heller supervan att gå i högklackat men de skorna jag har köpt är det 7 cm klack på och det känns som att det nog ska kunna gå bra. Ska bara gå in dem lite här hemma först.

Puh, i natt drömde jag att vi gifte oss flera månader tidigare än planerat och det gick inte alls bra, fick ingen vigselring eftersom den inte var färdig, glömde att lämna vigselintyget till prästen och kunde inte ens komma ihåg vilken präst vi hade haft... Var rätt skönt att vakna och inse att det bara var en dröm

Idag har jag fått jobb! Har varit arbetssökande i några månader nu men nästa vecka är det dags att börja jobba. Tur att man har varit förutseende och redan planerat det mesta till bröllopet

• Rapsbrud

gutebrud10 - Tack så jättemycket! Känns skönt att veta att det faktiskt går att få jobb i dessa tider, ibland tvivlar man ju.

Har en nästan oförskämt bra dag idag, nu ringde de precis från guldsmedsaffären och sa att min vigselring var klar... Är det okej att springa dit genom snöslasket på en gång tror ni eller måste man ge sig till tåls till käre sambon kan följa med?

SmUrftUsS: Välkommen hit! Vilket datum är det dags för er?

• Rapsbrud

CiaLovesAndreas- Tack! Mmm, jag försöker hålla mig i skinnet här men det är inte lätt! Får nog förvara ringen hemma hos min syster sen, annars kommer den väl vara utsliten när maj kommer...

• Rapsbrud

Här är en till som har svårt att somna på kvällarna, särskilt sen efter vi började planera bröllopet! Är alldeles för mycket tankar och idéer som snurrar i mitt huvud när det är dags att sova. Kommer nog vara alldeles för pirrig och förväntansfull för att kunna somna kvällen innan bröllopet...

Gutebrud: Då har du ju ändå gjort en del ju, kul när förändringar ger resultat.

pettan: Skönt när fler och fler pusselbitar faller på plats ju. Bra att du fick tag på tärnklänning i rätt storlek!

• Rapsbrud

anna - Åh, till Ystad Saltsjöbad vill jag också åka någon gång!! Vi kommer spendera bröllopsnatten på ett litet nyrenoverat värdshus ute på landet, ser fram emot det jättemycket av någon anledning.

• Rapsbrud

Bluebride: Tack så mycket!

Passar också på att hälsa DooDoo & affepaffe välkomna hit.

Idag hämtade vi min ring... Blev nästan nervös när vi stod i affären och väntade! Som tur var är den lika fin som jag hoppades att den skulle vara, satt som en smäck på fingret också. Insåg dock att förlovningsringen verkligen behöver lämnas in på rodinering, men vi väntar någon månad till med det. Längtar ju inte mindre till maj nu om man säger så...

• Rapsbrud

patrikoannika - Vad gulligt av din mamma!

• Rapsbrud

Martinaa - Samma här, byter också bort mitt -sonnamn mot sambons ovanligare. Har redan tränat en del på min nya namnteckning men håller med om att det kommer kännas konstigt att säga och skriva ett annat namn. Som pappa sa idag när han ringde och jag svarade med hela mitt nuvarande namn, att så där kommer du inte få svara länge till...

Svar på tråden MAJ 2010 del 4