Inlägg från: Ananias |Visa alla inlägg
  • Ananias

MAJ 2010 del 4

EmMagnus- asgrav, jag har också sånna drömmar. oftast att håret rasar ned precis innan ja sk ain i kyrkan o ju mer ja försöker rädda frisyren ju värre blir det...vilke jävla besvikelse att gå in i vanlig frissa...

den andra vanliga drömmen är att typ hälften av gästerna bara inte kommer..skiter i att dyka upp liksom och det blir astomt vid bordena o ja är asbesviken..ha ha...hemska drömmar

• Ananias

idag har vi tränat vals=) men min karl kunde inte vara helt seriös så det ball ur men men vi har ju en stund på oss...ev blir det en fuskvals då vi bara gungar med i takt=) ha ha

föresten NÄR dansar man valsen ...typ direkt efter kaffet eller ??

• Ananias

anna - tror det är vanligt, jag köpte min också via tradera..o den de visade var ju orginal bild medans den ja fick hem var långt ifrån orginal liksom..o sjukt mycket paljetter, o jag var först inte nöjd men sen efter att ja fixat med den lite så blev det bra. för 1025 kr är jag supernöjd...

men det är en risk att ta från tradera..verkar vara många fuskare där ute som säljer fula kopior

• Ananias

bluebide- har ni fått klänningen hem eller har den ej kommit? förstod ej helt för du undrade om ni får den gratis ? men det låter som att den ej kommit. har du betalt den?

Martinaa- aj det är nog vanligtare så än trad vals..fast vi ska ha en trad vals låt men ev bara " gung " till den om vi ej får till valsstegen! provade lite igår..det evrkar funka.

Alla- När ska ni dansa er låt ? efter kaffet eller

• Ananias

blubride- ja då fattar ja..förstod inte att du fått tillbaka pengarna!! ja då får vi hoppas att den kommer då=) gratis är ju alltid gott=)

• Ananias

patrikoannika- vi ska ha Asti cinzano, det är ett mousserande tror jag..inte champange i alla fall. Jag tcyker det är vrålgott o väldigt fint..bubblar massor=)..o det är många ja känner som använt det till brudskålen...så det duger mer än väl..
    jag ttycker champange ofta är äckligt o strävt

• Ananias

jaoo- håll i dig!! ja tror ja ska pejja 3100 för både smink och håeuppsättning + en proomgång ett tag innan bröllopet! sen får jag lämna in klänningen där så ja fixar mig det sista där o åker sen direkt till kyrkan.

tycker med det är dyrt mwen de är ens ak jag inte viol snåla med o anser det vara värt...för man vill ju verkligen känna sig snygg o speciell.

• Ananias

anna- super bra. jag skulle tro att många av era gäster väljer att följa med!!! superbra idé!!!

jaao- min m2b ska åka med barnen ut till sina föräldrar. Äter lunch där och gör sig iordning där med sina bröder som ska vara bestmans. och så får svärmor hjälpa barnen..känns tryggare än att han börjar fibbla med klänning o hår och pojkens fina kläder=) ha aha

sedan åker de till kyrkano i vi ses där

• Ananias

Ett tips till er som ska ha barn med på middagen. Jag var in på www.bamse.net och under lek och spel finns bla korsord och annat kul som barn kan pyssla med under middagen eller senare..jag ska lägga en 4-5 st sånna papper i en rulle till varje barn och typ 2 st pennor med,,,kom just nu på att man kanske kunde slå fint papper runt en toarulle och sen lägga de i där...kanske blir lite fint

• Ananias

snuttfia- vigselprogram, menar du det man har i kyrkan ? Det trodde jag kyrkan fixade???? måste man tänka på det också=(...

Svar på tråden MAJ 2010 del 4