Inlägg från: majsan801 |Visa alla inlägg
  • majsan801

MAJ 2010 del 4

Bluebride superfin verkligen

• majsan801

Vi gifter oss också på annan ort så hotellrum är givet för oss. Men vi tänker vara med till slutet iaf. Vi får dock bara ha lokalen till kl01.

• majsan801

Vi ska ha nothing else matters med metallica som solo under vigseln med bara piano. Finns ett super coolt klipp på youtube.com

Min kusin pluggar till pianist vid musikskola i Stockholm så hon ska spela det kommer vara kanon. Kände att jag inte vill ha någon som sjunger men detta passar oss perfekt. Hon ska förkorta den, jag har sagt max 3-4min så hon gör nått coolt med den.

• majsan801

Ångest nu har vi precis skrivit på hindersprövningen och byte av efternamn. Jag har efter mycket om och men gett med mig. Ger upp mitt "unika" namn mot ett alldeles vanligt. Kommer dock behålla mitt som ett mellannamn iaf. Tycker mest synd om ungarna som nu ska bli en i mängden.

• majsan801

Martina vi tar inte mitt namn allihopa därför att sambon VÄGRAR totalt att byta. För mig är det super viktigt att vi heter likadant annars kan vi skippa och gifta oss. Vi har haft den här diskussionen 1 miljon gånger då vi hunnit vara ihop i 14 år. Nu sak jag bara förlika mig med mitt nya namn.

• majsan801

Är det för tidigt att börja öva på sin nya namnteckning haha

• majsan801
    snuttfia skrev 2010-02-03 19:35:37 följande:
    Har ett par skoexperter på min nya kurs så nu har jag fått tips om två affärer som har cerisa pumps.
    Vilka???? Letar ju fortfarande med ljus och lykta. Har nu köpt ett par vita från pernillas brudbutik men skulle ju gärna ha ett par cerisa.
  • majsan801

Hmm jag var in på bianco och frågade och en annan skoaffär och de sa att cerise är inte vårens färg så de skulle de inte få in några. Därför börjar jag misströsta och köpte ett par vita för säkerhets skull. Jag måste hitta de rätta skorna snart så jag kan åka och lägga upp klänningen lite då den är för lång eller jag är snarare för kort haha.

snuttfia skrev 2010-02-03 21:19:45 följande:
    Enligt min källa har Zara (visst heter de så?) fått in ett par jättefina, men klacken var rätt hög på dem. Jag hittade supersöta skor när jag var in där tidigare men bara i lila och rött så nu hoppas jag att dessa är de jag letar Scorett skulle också ha med lägre klack. Kan eventuellt ha sett dem, hittade ett par häromdagen på en affär som jag inte minns vilken det var. Men de var inte riktigt rätt rosa för mig men jag satte upp dem på reservlistan... Sen sa en tjej i nån affär att de får in många nya skor nu när det börjar bli vår och i gladare färger också så ge inte upp. Det tänker inte jag göra iaf Det är ju inte så att det gör ont att gå i skoaffärerna, iaf inte för en skotok som jag
  • majsan801

Mm jag tycker också det är konstigt att folk inte hör av sig och tackar för inbjudan. Det är ingen som vetat om att vi skulle gifta oss. Och jag menar idag är det ju inte självklart att man blir bjuden, ändock är det flera som inte hör av sig. Man funderar ju på om inbjudningarna kommit fram. Men 95% av inbjudningarna har nog vi fått respons på så jag ska vara nöjd eg. Men vissa har man fått nästan dra ur. Har en kompis som jag umgås med några gånger i veckan och det har verkligen varit svårt att hålla mig för henne. Vi skickade ut inbjudningarna när de var på semester sen kom de hem på söndagen jag väntade och tänkte att hon lär ju skicka ett sms, nej. Dagarna gick och ingen kommentar så jag skickade ett sms jaha hur var semestern då? haft det bra? Och tänkte att då kan hon ju svara på det och samtidigt tänka på att säga kul med inbjudan. Hon svarade att de haft det bra och inget mer. Då började man fundera på om de ens fått inbjudan. Sen några dagar senare skulle vi träffas och hon började prata om sin resa och bla bla och sen ja just det ja grattis kul. Suck men det är väl bara en stor sak för osss tydligen. Men det är ju iofs bara en person men sånt förtar lite tycker jag. Jag tycker att det är en ära att bli bjuden på bröllop att det finns någon som tycker om mig så mycket att de vill betala en helkväll för mig och ha med mig på deras stora dag. Men jag ska glädjas åt alla som hört av sig sprudlande glada.

• majsan801

Bluebride ursäkta att jag lägger mig i men är bröllop det man ska prioritera om man har ekonomiska problem?? Gifta sig kan man väl göra när man har råd.

• majsan801

Öhhh fröken strössel måste man ha tillstånd för khom loy? Behöver alla det eller ska ni vara på ett speciellt ställe. Nu blir jag nervös?

• majsan801

Ok ja det ska inte vi vara då borde vi inte behöva söka. Kanske ska kika lite luftfartsverket för att vara säker.

• majsan801

Såå nöjd har köpt min systers tärnklänning nu. Hon kommer garanterat överglänsa mig då hon är skitsnygg men men. Jag är väldigt nöjd med hennes klänning. Bild finns i galleriet.

• majsan801
    Martinaa skrev 2010-02-13 12:47:08 följande:
    Majsan:Jättesöt klänning till din tärna! Ska den vara hellång som på bilden? Och jag tror inte hon kommer överglänsa dig, alla blickar kommer vara riktade på dig och din man!
    Japp den ska vara hellång. Vill att det ska vara skillnad på oss i brudföljet och övriga gäster.
  • majsan801

Snuttfia var köpte du hårsmycket? Funderar också på om jag ska ha ett i cerist eller nått?

• majsan801

Ok blev lite stressad just nu när jag inser att det redan är 1 mars ahhhh inte långt kvar nu men massor att fixa.

Svar på tråden MAJ 2010 del 4