Lite updates
För en månad sen la jag upp ett solarieschema, ska försöka hinna med 10 ggr innan bröllopet. Det blir vita fläckar förstås, men det skulle min sminkös försöka dölja.
Ringen hämtar vi inte förrän den 7 maj... Skulle aldrig fixa att ha den hemma...
Är alldeles för pillig och nyfiken av mig
Har köpt slöja och bröllopsparaply idag. Dock ångrade jag mig om slöjan cirka 10 minuter efter jag lämnat affären, och har hittat en annan på nätet. Herregud... Får bli en annons här på Köp/Sälj
Jag har alltid sagt att jag ska ta hål i öronen när jag gifter mig för att jag vill ha vackra pärlörhänge då, och nu är det ju snart dags. Så; tid till öronhåltagning är bokad tills imorgon em.
Ni som tagit hål; ska man välja plast eller titan att ploppa i öronen medan det läker?
Har hittat buketten jag vill ha, tror jag... först i mitt galleri. Tänkte åtminstone ta med bilden (och minst 6 andra...) till min tilltänkta florist rätt snart för att beställa det slutgiltiga.
Manikyr har också bokats idag; fredagen den 14 maj klockan 17. Tog lyxmanikyr!
Blir ingen fransk manikyr med tippar för mig, tycker det ser lite läskigt ut med dessa tjocka naglar... Dessutom skrev tjejen jag pratade med; "Viktigt - ska gifta sig!" bredvid mitt namn i bokningsboken; gulligt...
Första vigselsamtalet med prästen är nästa lördag. Håller på med en lååång lista med frågor jag/vi ska ställa. Pratade med min pappa igår och han sa; "Men vad kan man ställa för frågor? En vigsel är ju bestämd hur den går till" Sen började jag rada upp min frågor för honom; "Riskastning; vem sopar upp?" "Vilka blommor dekorerar kyrkan med?" "Får man använda CD?" "Kan man välja piano istället för kyrorgel?" "Hur dags bör man vara i kyrkan?" etc... Pappsen blev alldeles matt...
Håller också på att försöka greja med transport. Har en bekant som eventuellt kan, men kan inte han får vi se hur vi gör. Tänker absolut inte lägga en massa tusenlappar på det, då får det bli någon annan lösning.
har bestämt mig för Ingen Secret Box heller. Min blivande man sa (helt appropå...
) att han inte förstod det där med secret box utan mycket hellre skulle göra en trash the dress tillsammans efter bröllopet. Så får det blir.
Vi reser till Sicilien en vecka efter bröllopet, ska bli underbart.
(Puh, låååångt inlägg, hoppas ni orkar läsa.)