MAJ 2010 del 4
Vi tänkte vara lite fräcka och bjuda våra vänner men inte deras respektive...Kan man göra så? Jag vet att det skulle uppskattas av singlarna och sågott som alla våra vänner känner varandra så de blir ju inte övergivna eller så.
Vi tänkte vara lite fräcka och bjuda våra vänner men inte deras respektive...Kan man göra så? Jag vet att det skulle uppskattas av singlarna och sågott som alla våra vänner känner varandra så de blir ju inte övergivna eller så.
Härligt att höra
Ja, jag tillhör ju också den skaran, jag är känd för att gå min egen väg och sätta upp egna regler så jag tror inte någon blir vidare förvånad. Förstår inte varför jag ska bjuda en massa människor jag inte känner bara för att de råkar vara tillsammans med min vän, vi är inga par-människor, när vi festar annars är ju inte de respektive med så varför nu?
Okej att släkten bjuds i par men det är ju släkt båda två.
*funderar* tror inte jag kan komma på någon som skulle bli putt faktiskt. (det är mest killar, alla flickvänner är nyligen utbytta i bekantskapskretsen...tror knappast de nya jag aldrig ens sett bryr sig)
Usch, i min hjärna känns det helt rätt men å andra sidan har jag askass på oskrivna lagar, adhd-barn som man är
Min blivade ska också ha en vigselring, han ville det förvånande nog så klart han ska Den ser ut som min på bilden här brevid fast ett silverinlägg istället för stenarna.
Hur menar du då? Mina fingrar är toksmala men det går fint ändå... eller menar du på höjden?
Oki, då är jag med Det är altså inget "fysiskt kan inte" utan att du bara tycker det är obekvämt. Blev lite nervös där, har inte testat båda ringarna tillsammans ännu (blir 1cm tillsammans)
Men hallååå, jag som aldrig skrappat i hela mitt liv... hur vet jag vilket lim som är bra?
Snuttfia, jag tränar styrka 3ggr/v och pilates 1g/v, det är ju sååå beroendeframkallande.
Emsan, Vi kommer ta mitt efternamn. Barnen vill inte byta och min blivande är rädd för att de ska bli diskriminerade i framtiden om vi tar hans icke-svenska namn.
tattoo, jättefina kort! Jag ska göra mina på torsdag... med risk för att ha snott många ideer från Fröken strössel hmmm
Vad ska man ha med i festhäften? Behöver man sånna?
usch, jag har verkligen nollkoll!
Funderar över om jag ska skicka ut inbjudningarna före min födelsedag, efter den eller dela ut inbjudningarna på födelsedags festen. Om jag inte skickar innan finns risken att någon försäger sig men det känns lite tidigt...hmmmmmmmm
Ja, det kan jag hålla med om, att det ser fint ut alltså.
Tack för att du delade med dig, känner mig lite klokare nu!