Inlägg från: Bluebride |Visa alla inlägg
  • Bluebride

MAJ 2010 del 4

välkommen Mala S

• Bluebride

EmMagnus det är bara att pyssla på

• Bluebride

jag kommer göra våra festhäften själv och skriva för hand

• Bluebride

vi med

Linn sommaren 2010 skrev 2010-01-18 23:45:51 följande:

Tack! Vi gifter oss den 22e maj.
  • Bluebride

Välkommen hit.

Bara av nåd skrev 2010-01-19 19:00:48 följande:

Hejsan! Såg att ni bildat en tråd för Maj-bröllop! Vi gifter oss den 8 maj i Hällevikstrands kyrka på Orust. Tänkte att det kunde vara kul att vara med på tråden och bubbla lite. Det finns så otroligt många tankar som skall falla på plats. Just nu är det inbjudningskorten på gång...sista finischen, sen skall de iväg :D/JoAnna
  • Bluebride

Oj, undrar om vår präst kommer göra det också. Då får man planera det nog nära killen praktiserar 40 mil härifrån, så jag är ensam nu större delen av tiden

pingst2010 skrev 2010-01-19 19:04:46 följande:
    Hej alla! Idag har hänt en del här. . .Först så ringde våran präst och ville boka in ett möte med oss här hemma så vi bestämde torsdag kväll nästa vecka.Sen efter jobbet var jag iväg med dottern 15 år , skulle prova ut klänning till henne som hon ska ha till både bröllopet och skolbal. Vi var i samma butik som jag var förra veckan med tärnan och prova brudklänning oh jag blev alldeles kär i en. Visade den till dottern oxå idag hon tyckte oxå att den var jättefin så jag köpte den . . . . Hänger uppe i sovrummet nu.Skönt att den biten är klar.
  • Bluebride

ja tacken är väldigt få här

• Bluebride

Men varför måste de vara det?

I gubbens släkt pratar de att de är glada om det blir bara två B´n det här året - ser ni ut som frågetecken? De tre B´na är Barndop, Bröllop och Begravning. Barndop blir det i mars och Bröllop i maj
    Begravning hoppas vi att vi slipper

Martinaa skrev 2010-01-19 19:33:05 följande:
    Bluebride:Jasså, dina gäster kanske väntar till sista sekund
  • Bluebride

vad kul Cia att det löste sig. Ska nog lägga mig snart.

• Bluebride

vi har fixat transport gratis mellan kyrka och festlokal, en cab

Svar på tråden MAJ 2010 del 4