MAJ 2010 del 4
Det är gubbens saabplolare så det är en saab-cab men han har även en jättefin gammal sk tvåtaktare, som jag föreslå att han ska ta om det verkar bli sämre väder, hoppas inte det, för korten ska tas utomhus
Det är gubbens saabplolare så det är en saab-cab men han har även en jättefin gammal sk tvåtaktare, som jag föreslå att han ska ta om det verkar bli sämre väder, hoppas inte det, för korten ska tas utomhus
Ska ni beställa en bröllopstårta eller ska ni köpa vanliga tårtor? Jag har tänkt länge på bröllopstårta men tycker det är svindyrt, men när jag var på ica idag så hade de en pärm med sina tårtor och fick ideen att beställa 3 olika tårtor istället, så kanske det finns en som passar alla. Och istället för 2500 för en bröllopstårta får jag 3 olika för max 900kr, är inte det bra? Ärligt talat när svågern gifte sig förra året så hade de två vanliga hembakade marsipantårtor och de var inga höjdare.
Vad säger ni om detta? www.kvp.se/nyheter/1.829416/varldens-dyraste-tarta
Är det inte lite väl överdrivet?
Ha ha ha, överdriver är det. Vad är det för fel på en tårta från ica?
Emsam.... det där var bara en liten notis vänta du bara. Här inne finns många som skriver som bara den. Bland andra Martinaa
ha ha ha
Försökte baka maräng sist, gick åt H-E
jag bara jag som ska ha ring, tyvärr så kan jag inte ha två ringar på samma finger, jag har så smala fingrar
Ja, mina är också toksmala, men min vigselring är rätt bred och känner mig väldigt obekväm med två ringar på samma finger, vare sig vilket finger de än e
En gemensam kompis börjar bli trött på att vara singel och frågar om jag har någon tjejkompis vill flytta ner till småland och vad jag önskar jag hade det, för han förtjänar verkligen en härlig tjej. Hur hjälper man till?
Välkommen hit
lyckans lycka skrev 2010-01-22 08:57:46 följande:
Eftersom maten har gjort mig gråhårig (känns som det) så har jag lagt det ansvaret på gubben. Nu är det bara skaffa pengar för de utgifter som är kvar. Mat, dryck, tårta, frissa/smink och fotograf.