Inlägg från: jaao |Visa alla inlägg
  • jaao

MAJ 2010 del 4

Min ring skulle ha kommit idag men de har tappat bort min order! Det var väl självasteee!

• jaao

Jag beställde över nätet men det hade blivit något fel på alla beställningar som kom in det datumet *såklart* Så nu fick vi besälla om igen men de skulle prioritera våran beställning så vi slapp vänta så länge Jag måste få hinna titta på den ett tag innan det är dags att sätta den på fingret ju

snuttfia skrev 2010-01-26 14:23:47 följande:
    Neeeej! Men så kan de ju inte göra? Måste de beställa den på nytt då eller?
  • jaao

Jag tränar för att gå upp i vikt

Ananias skrev 2010-01-26 22:05:07 följande:
    Här ska inte tränas=) går jag ner i vikt får vi sy in klänningen=)..ne den sitter perfekt nu så det får inte bli någe kiloras...för då blir det inte bra bak i snöringen...skulle inte göra något om man fick lite törre bröst bara
  • jaao

Martina, gu vilket roligt häfte det kommer bli! Vart får du alla bra idéer ifrån?

Jag har föresten vänner som går på zumba och det ska visst vara superkul...och med tanke på hur de ser ut så ger det resultat på kroppen också! Har inte vågat testa själv ännu dock, jag har noll taktkänsla (min 6åring spöar mig lätt i gitarhero trummning...det säger en del haha) Neee, jag håller mig till pilates jag

anna, ja har faktiskt gått upp några kilon sedan jag började i november Nu är bmi:t över 17 wiiihooo.

Snuttfia, när får vi se klänningen pååååå? SÅ nyfiken! Älskar den verkligen!

• jaao

Idaaaaag ska jag, mamma och bästa kompisen bygga inbjudningskorten OM jag får fram min bil det vill säga, tack plogbilen för att du plogar men hur ska jag komma ut nu? Någon har snott snö... (vad heter det? skoveln? spaden? ja, ni vet) Schysst!

Rapsbrud, hoppas ni får en mysig dag!

och angående zumba så finns det som kurs och som träningsvideo, bara att välja vad som passar bäst!

• jaao

Martina: Haha, ja! Vilken stil!
    Nu har vi dock fått en ny...snöskyffel av
    föreningen, ordning och reda! Det tog 1½ timme att
    gräva fram bilen + en stark blivande man som puttade.
    (inga inbjudningskort dvs)

Angående klänningen så borde de väl, som du säger, sätta pärlorna när klänningen är sydd Spännandeeee!
    Min klänning skulle komma i slutet av januari, undrar om jag ska ringa och kolla läget.

Idag blir det köpa skor! Min tärna hittade ett par som bara var sååå jag, har provat dem en gång men tyckte klacken varför hög men nu har jag ångrat mig igen, jag får väl vara lite längre än älsklingen, spela roll

• jaao

NU har jag äntligen hunnit göra inbjudningskorten
    Tackvare min bästa vän och mamma blev de riktigt fina!
    Nu ska de bara postas, sen blir det hålla tummarna för att
    posten jobbar fort så alla hinner få inbjudningarna innan mitt 30års kalas på söndag!

Har varit hos floristen och pratat blommor också, det blir pioner *älska* Det var mormors älsklingsblommor så nu känns det som om hon får vara med på ett hörn även om hon har varit död i några år nu.

BH:n som var poppis för brudar på lindex var av märket Ella M, minns inte vad modellen hette dock men den är av siden med blommönster på...(som alla andra då haha)

• jaao

Curly sue är fantastisk! Det tycker inte min blivande dock.

Vi har lite problem med musikvalen, alla mina förslag avslås med att "de har ju alla andraaa" Just nu lutar det åt en gammal skidrow ballad, men jag skulle gärna ha nothing else jag meeed!

• jaao

Vi byter till mitt efternamn, barnen heter som jag och stora sonen vägrar byta. Min blivande tycker också att jag+ barnen ska slippa alla fördomar man möter med ett utländskt efternamn.
    Båda efternamnen är ovanliga, mitt har 11personer, hans några hundra. Hans förnamn låter skittöntigt i kombination med mitt efternamn haha, men man vänjer sig väl.

patrikochannika, vilken snäll mamma du har

• jaao

Vi skickade in namnbytet och hindersprövningen samtidigt idag tillsammans med inbjudningskorten. Weeeiii nu kan vi inte ångra oss!!

man behöver inte skicka in namnbytet innan hindersprövningen alltså, man kan tom göra det efter vigseln om man vill.

Svar på tråden MAJ 2010 del 4