Inlägg från: Ananias |Visa alla inlägg
  • Ananias

MAJ 2010 del 4

jaao- det är väl inget måste men ser fint ut tycker ja.
    i vårt har vi välkomstsida där vi tackar för att de kommit
    en sida med historia om kyrkan. 2 sidor med vett o etikett på skojvis=)..meny, presentation av matservisen o vart maten kommer ifrån. dj toastmaster osv. en sida med roliga historier ang äktenskapet. o en sida är än så länge tom...,vet ej vad som ska vara där

• Ananias

Här ska inte tränas=) går jag ner i vikt får vi sy in klänningen=)..ne den sitter perfekt nu så det får inte bli någe kiloras...för då blir det inte bra bak i snöringen...skulle inte göra något om man fick lite törre bröst bara

• Ananias

ar100522- ja känner precis som du..ja ska mnsan va med på mitt bröllop från början till slut! Sen vill ja hem till min säng, min underbara säng=)..tror inte ja längtar efter något annat just då, ont i kropp o fötter o trötter som man lär vara...vi ska be kompisar fixa lyxfrukost till oss som de fixar iordning dagen innan så vi får fint på morgonen=)

• Ananias

Gutebrud- jag bävar för att någon ska göra så med oss med =) boka o skicka iväg oss..för jag vill verkligen sova hemma så ja skulle bli skitbesviken. .. Får nog uttrycka det tydligt att det ska bli såååå skönt att sova hemma=)...så ingen gör det=)

Men det är ju supernice för er som vill det o få det=)

• Ananias

har bestämt ring idag =) det passade klockrent ihop med min förlovningsring!
    skönt..ska bara beställa någon dag, gjorde inte det idag, ville käönna efter lite först=)
    www.schalins.se/sv/show_item_Type.asp&serieID=10&itemType=2

• Ananias

Martinaa- ja det är den som kommer upp i bild först...utan att man klickar sig vidare..Passion glimma

• Ananias

Någon här tippsade en gång förut om en bh på lindex tror ja det var som skulle va populär bland brudar!
    Minns någon vilkend et var?

• Ananias

snuttfia- det kommer inte upp någon bild påd en länken???

• Ananias

jo nu fick ja uopp en bild..skitsöt klänning

Svar på tråden MAJ 2010 del 4