Inlägg från: CiaLovesAndreas |Visa alla inlägg
  • CiaLovesAndreas

MAJ 2010 del 4

Usch, jag har ont i magen.
    Vi kan inte göra nåt med inbjudningskorten, varken skicka dem eller ändra dem och nu är det ju helg så då får man ju inte veta nåt.

Igår gick vi igenom våra utgifter lite grann och upptäckte att vi visst inte varit så duktiga på att hålla priserna nere. Så det kommer bli lite tufft ekonomiskt och det känns ju inte alltför roligt. Men vi kommer klara av det.

Så nu kan jag inte påstå att nåt känns roligt för tillfälligt. Det är ju för sent att skita i allt också. Usch vilken mardröm. Jag hoppas verkligen att ingen av er kommer att råka ut för nåt liknande.

• CiaLovesAndreas

anna,
    Grattis till graviditeten!!

• CiaLovesAndreas

Tjohoo!!
    Det har löst sig med kyrkan nu. Så nu får vi gifta oss på samma datum och samma tid som vi hade bokat tidigare och som det står i våra inbjudningskort!

Imorgon ska jag väga inbjudningskortet, köpa frimärken sen hoppas jag att de hamnar på lådan på torsdag!

Det är sååå skönt att vi äntligen kan fortsätta med vår planering och slippa ha ont i magen.

• CiaLovesAndreas

Fröken,
    Tack gumman!

Du anar inte hur skönt det känns. Dock har jag ännu inte riktigt fattat det. Men imorgon kanske jag kan bjuda på en liten glädjedans

• CiaLovesAndreas

EmMagnus,
    Åh, vad gullig du är!

Ja, visst är det skoj när man kan bocka av saker och ting

• CiaLovesAndreas

snuttfia,
    Ja, verkligen!

Nästa prio, efter inbjudningskorten, blir att hitta en transport.

Är det nån här som har koll på lösnaglar? Är det väldigt svårt att få till dem bra?
    Jag kan inte spara ut mina egna naglar pga jobb.

• CiaLovesAndreas

gutebrud,
    Ja, nu kan vi äntligen skicka ut våra inbjudningar och fortsätta vår planering.

anna,
    Ja, det är det verkligen. Samtidigt som jag knappt fattat det, men nu är det verkligen på gång igen.

• CiaLovesAndreas

snuttfia,
    Åh! Väldigt bra fråga

Jag väntar till april med att beställa min ring annars skulle jag säkert prova sönder den eller nåt

• CiaLovesAndreas

Hillena,
    Ja det är riktigt härligt!
    Dock har jag väl ännu inte riktigt fatta att allt det här verkligen är på riktigt. Men det är ju underbart!

• CiaLovesAndreas

EmMagnus,
    Tack för ditt inlägg ang. lösnaglar.
    Jag har nu köpt ett paket med 24 färdiglimmade naglar, så jag har några att träna på. Men jag kommer nog inte börja träna förrän i slutet på april/början på maj.

Välkommen hit alla nya!

Martinaa,
    Nu får du allt ta och komma tillbaka...saknar ju dina inlägg

Svar på tråden MAJ 2010 del 4