MAJ 2010 del 4
ne det str ej pris...men just den kostade snudd på 7000 sa hon i affären när ja var där=)...fattig på pengar efter maj men rik på kärlek=)
ne det str ej pris...men just den kostade snudd på 7000 sa hon i affären när ja var där=)...fattig på pengar efter maj men rik på kärlek=)
roslagsbröllop- vi gifter oss okcå 8 maj o har osa 18 april..men önskar att ja satt en vecka tidigare..men hoppas de flesta svarar innan sista datuet ändå=)
bluebride- ja det kan du
jag har nu lagt ut bilder på barnens kläder och hur vår "pärm" eller omslag ska se ut till festprogrammen ska se ut=) blev helnöjd=)
tattoo- ja kikar gärna på din hemsida=)
bluebride- va tråkigt! Hopaps det löser sig! Och hoppas ni får lite raktioner på bröllopet snart=)
Tycker också det är lite trögt..men man kan ju inte förvänta sig att de svarar nu när man satt ett osa i april, det betyder ju att de får svara senast då=)
hos oss har lite mer än 30 lämnat ja..o vi har bjudit runt 65 tror ja det va=)
var på stan beställde min ring idag..hade sånn tur att de hade 20 % på den just nu..tror det var alla schalins ringar...
tips om någon är på G att beställa
cialovesandreas- hålelr helt med..tycker folk kunde lämna ett litet medelande i alla fall=) man vet ju inte om det kommit fram ens=)
Jag är också ivrig och vill veta alla men men
bluebride- tror inte att det var menat som påhopp det några skrev förut utan mera som ett snällt råd kanske !
Du kanske kan boka hos en frisör, du kan ju alltid säga att det ska vara en festuppsättning, då brukar det inte bli lika dyrt=)
snuttfia- tänkt påd et där jag med när de svarar ja till ens föräldrar..räknar de då som att de tackat ja till bröllopet eller ??
ett annat exempel- när jag gav inbjudan till en kompis så sa hon efter ett tag då vi pratat om allt om bröllopet- å va kul hmm då får vi tänka ut någon present!!
Är det ett JA eller ?
Jag väntar till folk verkligen säger Ja vi kommer på bröllopet..för ja vet ju inte hur många ur familjen som kommer..
patrikoannika- låter mums det=)
Ni som fått tag på någon som sjunger i kyrkan ( ej anhörig ). vad betalar ni ? ja har fått ett pris från en kvinna som kan sjunga 2 sånger för 100 kr svart. 1320 kr med kvitto=)
Tror ja hittat låten ja o pappa ska g¨in till. Den är med Åsa jinder..hittar tyvärr inte exakt den versionen men den börjar med detta pianospel ( tills dess att hon börjar sjunga )
sedan fortsätter den med denna stil, fast lite långsammare