Inlägg från: CiaLovesAndreas |Visa alla inlägg
  • CiaLovesAndreas

MAJ 2010 del 4

Idag fick vi en bekräftelse på vår bokning till kyrkan. Så nu känns det genast mycket tryggare!

• CiaLovesAndreas

Vi är nog också sugna på att ha såpbubblor istället för att få en massa hårt ris kastat på oss.

Det känns som att vi kommer på nya saker till det där förbenade informatiosnpappret hela tiden så vi får aldrig iväg inbjudningarna *mummel*

Strössel,
    Åh, vad roligt att din vän kommer. Du måste betyda mycket för henne.

EmMagnus,
    Då har ni fullt upp imorgon, men det låter som att det bara är roliga saker som ni ska ägna er åt.

• CiaLovesAndreas

På tal om inbjudningar så ligger nu våra färdiga för att postas imorgon. Så nu är det väl på riktigt gissar jag

• CiaLovesAndreas

majsan,
    Jösses! Jag har inte ens börjat fundera på festhäftet än, kanske är hög tid att göra det snart då. För nu ligger jag ju efter

• CiaLovesAndreas

snuttfia,
    Härligt!

Nu får du ju mig att börja längta efter min klänning. Jag får ju snällt vänta till på slutet av april.

• CiaLovesAndreas

Snuttfia,
    Jättefin klänning och ring!

• CiaLovesAndreas

Nu är inbjudningarna postade!
    Så nu finns det ingen återvändo

• CiaLovesAndreas

Huh så hurtiga ni är!
    Själv är jag urusel på att komma igång. Försöker dock hålla mig borta från godis och sånt.

• CiaLovesAndreas

Kanske skulle ta och damma av Wii-fit
    Som du snuttfia säger, att ser man bara att det ger resultat så blir man ju peppad.

• CiaLovesAndreas

Nu har vi fått tid för provsmakning av maten. Uj uj uj, det är verkligen på riktigt!

Svar på tråden MAJ 2010 del 4