Inlägg från: CiaLovesAndreas |Visa alla inlägg
  • CiaLovesAndreas

MAJ 2010 del 4

Rapsbrud skrev 2010-02-06 23:58:59 följande:
    CiaLovesAndreas: Hur ser de ut? *nyfiken* Är det pärlor eller strass eller något annat menar jag?
    Det är strass. Är inte så förtjust i pärlor
  • CiaLovesAndreas

Rapsbrud,
    Jag har aldrig använt pärlor, så varför börja på bröllopsdagen?? Är helt enkelt inte jag

• CiaLovesAndreas

Åh, vad jag känner igen mig i detta!!
    Vi har fått väldigt positiva reaktioner på våra inbjudningskort...från de som är självklara, t.ex. våra föräldrar.

Har en kompis på msn som jag väntade mig nån reaktion ifrån, men ingenting! Jag har sett att hon varit online men hon har inte sagt ett pip.
    Känner inte för att fråga om de har fått nån rolig post på sistone. Då kan det lika gärna vara.

Jag erkänner att jag blir besviken. Visst det är inte världens grej för alla, men som sagt bara höra av sig och tacka för inbjudan kan väl inte vara så himla svårt??!

• CiaLovesAndreas

Grattis Jaao!!

Åh, kompisen på msn som jag skrev om igår, tackade nu för inbjudan och de kommer!!
    Så nu blev jag genast glad

• CiaLovesAndreas

Åh, jag tror minsann att vi har hittat vår transport Så imorgon ska den bokas. Ännu en sak man kan bocka av på den oändliga listan

• CiaLovesAndreas

Nu blir ju jag också nyfiken på klänningen Martinaa

Fröken,
    Det blir troligtvis en limousine.

Ska försöka få tag på kantorn så vi kan bestämma en tid för att prata musik.
    Jag tror att vi har bestämt ingångslåt och vad solisten ska sjunga men än vet vi inte vad vi ska gå ut till och inga psalmer har vi bestämt heller, men det är väl då kantorn kan hjälpa till.

• CiaLovesAndreas
    Ananias skrev 2010-02-09 12:43:16 följande:
    Tycker också det är lite trögt..men man kan ju inte förvänta sig att de svarar nu när man satt ett osa i april, det betyder ju att de får svara senast då=)hos oss har lite mer än 30 lämnat ja..o vi har bjudit runt 65 tror ja det va=)
    Nä, man kan väl inte det. Bara jag som vill veta allt nu Eller ialla fall få en reaktion.
  • CiaLovesAndreas

Fröken,
    Ja, det kan det nog bli! Är ju inte varje dag man åker en sån läcker bil

Ananias,
    Exakt!
    Skönt att höra att man inte är ensam
    Nu vet jag ialla fall att min faster fått inbjudningarna för hon har pratat med min mor. Min mor sa att min faster med familj var glada över inbjudningarna.
    Kunde ju varit lite roligt att få höra det själv, men jaja....vi kanske får träffa dem innan den stora dagen.

• CiaLovesAndreas

Pratade med kantorn häromdagen. Dock fick jag inget bra intryck av henne via telefon. Lät inte alls engagerad för fem öre.

Hoppas att prästen är bättre så man kan prata lite mer med honom om musiken.

• CiaLovesAndreas

Nu ligger äntligen hindersprövningen på lådan!

Svar på tråden MAJ 2010 del 4